نیوت گینگریچ: مقاومت ایران در داخل این کشور از شبکه‌ عظیمی برخودار است

نیوت گینگریچ رئیس پیشین کنگرة آمریکا در مصاحبه با فاکس‌نیوز دربارة انتشار کتاب و گزارشهای جدید مقاومت ایران دربارة فعالیت‌های اتمی رژیم آخوندی، گفت: «(مقاومت ایران) بهترین منبع افشاگریهای اتمی از داخل ایران است .

گینگریچ در این مصاحبه هم‌چنین خواهان اعمال تحریم‌های سخت‌تر علیه رژیم شد و در پاسخ به این سئوال که گزارش جدید شورای ملی مقاومت که شما برای آن احترام قائلید و به خوبی آن‌را می‌شناسید، چه تأثیری بر تحولات مربوط به ضرب‌الاجل ۱۵ اکتبر و تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا خواهد داشت، گفت:
گینگریچ: این گروهی است که من با آن در گذشته کار کرده‌ام، از همان زمان که سخنگوی (کنگره) بودم. آنها به اشتباه تمام توسط حکومت ایران و وزارت خارجة ما متهم بودند که یک گروه تروریستی هستند. و وجدان بوروکتراتیک در دوران کلینتون، تصمیم گرفته بود به حکومت ایران گوش کند. واقعیت این است که آنها بهترین منبع از داخل ایران بوده‌اند. آنها شبکه‌های عظیمی از پرسنل و خانوادة بزرگی دارند. پس احتمالاً درست می‌گویند. نمی‌دانم چه‌طور می‌شود تصور کرد که رئیس‌جمهور، با توجه به آن‌چه در ملل متحد و علناً گفته است، توافقی را تأیید کند که آن‌را بدترین توافق صورت‌گرفته می‌نامد.