اعتراضات مردمی علیه سرکوب و چپاول دیکتاتوری آخوندی

غارت شدگان موسسه حکومتی آرمان در اهواز متعلق به سپاه پاسداران، با مزدوران نیروی انتظامی که برای سرکوب آنان آمده بودند درگیر شدند.

شامگاه یکشنبه ۱۶ مهر ماه؛ در حالی که معترضان در داخل موسسه آرمان بودند؛ زن مالباخته ای که می گفت فرزندش سرطان دارد و بایستی برای درمان به تهران برود؛ با گریه و فریاد کمک میخواست و دردهای خود را از غارت اموالش که ۳۰ میلیون تومان است؛ ‌بیان می کرد.

مردمی که شاهد دردهای این مادر بودند؛ عصبانی و خشمگین شده و شروع به سر دادن شعار مرگ بر خامنه‌ای کردند.
غارتشدگان خشمگین بنرها را به وسط خیابان ریختند و عکس قاسم سلیمانی فرمانده نیروی تروریستی قدس را نیز که در محل بود کنده و به زمین انداختند. پلیس سرکوبگر ضد شورش که در محل بود به سپرده گزاران حمله کرده و بنرها را جمع آوری کرد.
مردمی که شاهد این صحنه ها بودند نیروی سرکوبگر انتظامی را هو کردند و متقابلا  مزدوران با باتوم به مردم بویژه زنان حمله ور شدند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند. اما معترضین به سمت پلیس حمله کردند و مانع بردن دستگیر شدگان شدند.

غارت شدگان  خشمگین مؤسسه حکومتی آرمان در اهواز متعلق به سپاه پاسداران که چهارمین روز تحصن شبانه روزی خود را پشت سر می‌گذارند یکشنبه شب، با بستن جاده کیانپارس دست به تظاهرات زدند و علیه سردمداران رژیم شعار سردادند.

غارت‌شدگان مؤسسه حکومتی آرمان در اهواز صبح روز دوشنبه نیز در مقابل شعبه توسعه-آرمان سابق-در این شهر تجمع کردند و علیه کارگزاران غارتگر رژیم شعار سردادند.

شعبه مؤسسه‌آرمان در اهواز در چهارراه زند این شهر یکشنبه شب به آتش کشیده شد. مؤسسه آرمان متعلق به سپاه پاسداران رژیم است که میلیاردها دلار پول مردم سپرده‌گذار را به غارت برده است.

در بیست و دومین روز تحصن، غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین و همچنین غارت شدگان موسسه حکومتی پدیده، در مقابل قضائیه رژیم دست به تظاهرات زدند و علیه ارگانهای غارتگر وابسته به رژیم شعار سر دادند.

مالباختگان متحصن پدیده در تهران تجمع شبانه برگزار کردند.
غارت شدگان موسسه حکومتی پدیده در دومین روز تحصن در مقابل استانداری رژیم در مشهد که اغلب آنها را زنان تشکیل می دادند علیه کارگزاران رژیم در خراسان شعار سر دادند.

همچنین غارت شدگان موسسه حکومتی آرمان در دزفول و ملایر نیز در محل این موسسات غارتگر تجمعات اعتراضی برپا کردند.

سایر تجمعات اعتراضی دیگر اقشار بجان آمده مردم در شهرهای مختلف از این قرارند
تجمع بازنشستگان فولاد مبارکه و ذوب آهن در مقابل استانداری رژیم در اصفهان در اعتراض به دریافت نکردن حقوق و مطالباتشان.  
تجمع کارگران سد کوثر گچساران در اعتراض به پرداخت نشدن ۲ماه حقوق خود
بستن جاده تهران - شمال در دوراهی پلیس راه آزادمهر توسط کارگران معدن زغال سنگ در سواد کوه
تجمع اعتراضی کارگران روغن نباتی نرگس شیراز در مقابله این کارخانه
تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در مقابل نهاد ریاست‌جمهوری ارتجاع
تجمع اعتراضی جمعی از کمک پرستاران در مقابل دانشگاه علوم پزشکی تبریز
تجمع متخصصان بیهوشی، مقابل مجلس ارتجاع در اعتراض به پایین آوردن تعرفه