حرکت های اعتراضی کارگران، بازاریان، غارت شدگان و مردم در شهرهای مختلف ایران

اقشار مختلف میهنمان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ مرداد در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، عسلویه، آمل، سنندج و دزفول  تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در عسلویه کارگران فاز ۱۳ پارس جنوبی روز پنجشنبه ۱۹ مرداد در مقابل ورودی فاز ۱۳ تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار پرداخت چند ماه حقوق عقب افتاده خود شدند.
دیگر نیروهای پیمانکاری این شرکت نیز به جمع کارگران پیوستند.

روز چهارشنبه۱۸ مرداد  غارت شدگان پروژه مسکن شیده برای دومین بار طی روزهای اخیر؛ در اعتراض به وعده های دروغین در مقابل سازمان هواپیمایی تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها پلاکاردهایی در دست داشتند و فریب و دروغگویی کارگزاران حکومتی را محکوم کردند.


روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه؛‌ غارت شدگان موسسه های حکومتی فرشتگان و کاسپین در مشهد مقابل شعبه سروش واقع در وکیل آباد، دست به یک تجمع اعتراضی زدند که باعث تعطیلی شعبه مذکور گردید. کلیه کارکنان شعبه تحت حفاظت نیروی انتظامی فرار کردند.

روزپنج شنبه۱۹ مرداد کارگران بلبرینگ سازی تبریز به علت عدم پرداخت ۶ماه حقوق تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در آمل جمعی از رانندگان زحمتکش کامیونهای حمل مرغ، عصر روز چهار شنبه ۱۸ مرداد، مجدداً در اعتراض به کمبود کرایه حمل بار در محور هراز - آمل دست به اعتراض و اعتصاب زدند.



 

در دزفول مردم این شهرروزچهار‌شنبه در اعتراض به انتقال آب از رودخانه دز با احداث کانال در اندیمشک، مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. مردم معترض می گویند طرح کانال "علی مالک" آب دزفول را با اهداف ایجاد فضای تفریحی به اندیمشک منتقل می کند.

و در سنندج طلا فروشان این شهر روز چهارشنبه ۱۸ مرداد در اعتراض به گرفتن مالیات بی حساب و کتاب دست به اعتصاب زدند.