کابینه روحانی، کابینه شکنجه‌گران، جلادان، پاسداران و گروگانگیرها

کابینه‌ای که حسن روحانی در روز ۱۷ مرداد به مجلس رژیم ارتجاع معرفی کرد، مشتی پاسدار، گروگانگیر، جلاد و شکنجه‌گر هستند که بیشترین نقش را در جنگ، سرکوب، قتل‌عام و صدور تروریسم و بنیادگرایی و کشتار مردم منطقه داشته‌اند.

نگاهی به کارنامه شماری از وزرای جدید روحانی نشان می‌دهد که همچنانکه مقاومت ایران در اطلاعیه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ پس از نمایش انتخابات اعلام کرد «در دوره دوم روحانی ویرانی‌های عظیم اقتصادی و اجتماعی و سرکوب و اختناق سیاسی ادامه دارد. روحانی، نه ‌می‌خواهد و نه ‌می‌تواند در بنیادها و ساختار و رفتار این رژیم عقب‌مانده‌ی ضد تاریخی، تغییر جدی ایجاد کند. ... از کسی که در ۳۸ سال گذشته در سرکوبی و جنگ‌افروزی در مقامهای درجه اول امنیتی و نظامی همین رژیم خدمت کرده و از همان اوائل خواهان به دار کشیدن توطئه‌گران در نماز جمعه بوده است، بیش از این نباید انتظار داشت»...
یکی از اعضای جدید کابینه روحانی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات است. او دژخیمی است که از ۲۱ سالگی در وزارت اطلاعات به بازجویی و شکنجه و سانسور اشتغال داشته است و در قیام ۱۳۸۸ به منظور کنترل و قطع ارتباطات قیام کنندگان به معاونت فنی و مدیر کل شنود وزارت اطلاعات منصوب شد. او با گسترش بخش شنود نقش ویژه‌ای در دستگیری تظاهرکنندگان و سرکوب قیام ایفا کرد.
روحانی با انتصاب آذری جهرمی مذبوحانه تلاش می‌کند، از گسترش نفوذ مقاومت ایران در درون جامعه جلوگیری کند. جهرمی روز ۲۶ تیرماه امسال در پست معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «ما هفته‌ای ۳۳۰۰ کانال را به صورت مسدود شده اعلام می‌کنیم و ماهی بیش از ۱۳ هزار کانال را می‌بندیم، ما دو سال است که در حال پایش این کانال‌ها هستیم که همه موضوعات از اخلاقی تا دینی و اعتقادی و حتی سیاسی را شامل می‌شوند... اینکه گفته می‌شود کانال مجاهدین و غیره باز است درست است و به تعبیر رهبری اینها قتل گاه جوانان کشورمان هستند، مجاهدین از طریق تلگرام و شبکه‌های اجتماعی موضوعات مورد نظر خود را به سرعت منتشر می‌کنند»(سایت باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به سپاه پاسداران).
همزمان دبیر «کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه «گفت: سازمان مجاهدین در داخل کشور به قالب شبکه‌های اجتماعی آزادانه تبلیغ می‌کند و برای جوانان کشورمان تولید محتوا می‌کنند؟ ... در حقیقت همین کانالها اساس کشور را به هم ریخته‌اند... ما در فضای مجازی خوار و ذلیل شده‌ایم»(سایت باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به سپاه پاسداران).
وزیر دفاع جدید روحانی یک بسیجی جنایتکار به نام امیر حاتمی است که به نوشته رسانه‌های حکومتی از ابتدای حکومت آخوندها یعنی از ۱۳-۱۲ سالگی، یک عضو فعال بسیج بوده و به سرکوب و کشتار اشتغال داشته است و جزو بسیجیانی و پاسدارانی بوده که رژیم وارد ارتش کرد تا بتواند آنرا کنترل کامل آنرا به دست گرفته و به همین خاطر به‌سرعت در سلسله مراتب ارتش ارتقا پیدا کردند. او نقش فعالی در سرکوب و دستگیری و اعدام پرسنل انقلابی و میهن‌پرست ارتش داشته است.
حاتمی نقش فعالی در مقابله با مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان داشت و به نوشته رسانه‌های حکومتی «حضوری فعال و مؤثر در مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب و مجاهدین و تیم‌های نفوذی در مناطق عملیاتی شمال غرب و غرب کشور داشته» است. به همین خاطر خامنه‌ای به او تقدیر نامه داده است. در سال ۱۳۷۷ خامنه‌ای با دو درجه ترفیع به حاتمی در ۳۲ سالگی درجه سرتیپی داده و او را به سمت معاون اطلاعات فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
حبیب‌الله بیطرف وزیر جدید نیروی روحانی عضو هیات مرکزی ۶ نفره دانشجویان خط امام و از مسئولان اشغال سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸ و به گروگان گرفتن دیپلماتهای آن بود. او از سازماندهندگان اولیه جهاد سازندگی و عضو سپاه پاسداران است که در جنگ ضد میهنی و به کشتن دادن جوانان و کودکان ایرانی نقش فعالی داشته است.
محمد شریعتمداری، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای حاکمیت استبداد دینی از بالاترین مسئولان سرکوب و غارت و چپاول بوده است. او در ایجاد و سازماندهی ارگان سرکوب موسوم به «کمیته‌های انقلاب» نقش فعالی داشت و از تشکیل دهندگان وزارت اطلاعات بود و در سال ۱۳۶۳ به معاونت این وزارتخانه منصوب شد. او همچنین معاونت نظارت و حسابرسی دفتر خامنه‌ای، عضویت هیأت امناء اموال در اختیار ولی‌فقیه، مسئولیت «ستاد اجرایی فرمان خمینی» عضویت در هیات امنای «آستان قدس حضرت عبدالعظیم» و عضویت در هیات امنای «بنیاد شهید» را در کارنامه خود دارد. ستاد اجرای فرمان خمینی یک کارتل عظیم اقتصادی است که در اختیار شخص خامنه‌ای است و سرمایه آن ۹۵ میلیارد دلار است که اساساً از مصادره اموال مخالفان رژیم گردآوری‌شده است.
یکی دیگر از وزرای جدید روحانی سر دژخیم علیرضا آوایی وزیر دادگستری اوست که از مسئولان قتل‌عام سال ۱۳۶۷ در استان خوزستان است که با سر دژخیم مصطفی پورمحمدی تعویض شده است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ (۹ اوت ۲۰۱۷)