اعتراضات مردمی علیه ستم و چپاول حکومتی در شهرهای ایران

مردم به جان آمده میهنمان روزهای یکشنبه و دوشنبه در شهرهای تهران، رشت، سنندج و پاوه، اردبیل و بانه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در تهران از یکشنبه شب ۸ مرداد رانندگان تاکسی در فرودگاه بین المللی تهران در اعتراض به استفاده از اسنپ که باعث کاهش مسافران‌شان به میزان ۷۰ درصد شده است دست به اعتصاب زدند.

تجمع اعتراضی در، تهران، رشت، سنندج و پاوه

در سنندج روز دوشنبه نهم مرداد متقاضیان مسکن مهر سنندج همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی رژیم به کردستان در مقابل فرودگاه سنندج، تجمع کردند و نسبت به طولانی‌شدن واگذاری پروژه‌ها اعتراض کردند.
تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «توان پرداخت اقساط ۵۳۰ هزار تومانی نداریم»، «بی‌مهری مسکن مهر آتش بر جان متقاضیان» اعتراض خود را نشان دادند.

تجمع اعتراضی در، تهران، رشت، سنندج و پاوه

در پاوه نیز صبح روز یکشنبه هشتم مرداد ماه؛ مردم روستاهای بانه با تجمع در محل دفن و امحاء زباله‌ی این شهرستان نسبت به این عمل غیربهداشتی و زیانبار اعتراض کردند.

تجمع اعتراضی در، تهران، رشت، سنندج و پاوه

تجمع اعتراضی در، تهران، رشت، سنندج و پاوه

در رشت غارت شدگان موسسه کاسپین روز گذشته در برابر فرمانداری رژیم در گیلان تجمع اعتراضی بر گزار کردند و خواستار پولهای بغارت رفته خود شدند.

در اربیل نیز کارگران کارخانه ذوب‌آهن در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۷ ماه حقوق عقب افتاده، وضعیت نامعلوم شغلی و واریز نشدن بیمه به صورت شبانه در مقابل استانداری رژیم در این شهر  تحصن کردند. این تحصن صبح روز یکشنبه  نیز ادامه داشت.