پرویز خزایی - در آستانه سالی دیگر

با نگاهی کوتاه، به جرأت میتوان گفت سالی که بزودی به پایان میرسد، سال پرداخت تاوان اشتباهات و گافهای فاحش سالهای گذشته بود که میز منطقه و جهان را بجد زیرورو کردند. بطور خیلی خلاصه : حمله کابو وار بوش پسر به عراق و به نابودی کشاندن هست و نیست این کشور و سرکوب مردمش بدست مالکی، شاگرد خامنه ای، که منجر به بسط و رشد بنیادگرایی و زایمان دیو دیگری (برادرکوچکه ولایت مطلقه فقیه)، شد که نام نامبارک آن داعش است.

سیاست شاه سلطان حسین وار دولت هشت ساله اوباما که منجر به هولوکاست مردم به پا خاسته سوریه، بدست مثلث خبیثه بشار- خامنه ای- شیخ نصرالله،  گردید. و حالا در این اواخر هم ابر قدرتی جا مانده و نخ نما شده وارد شد، که برنامه خودش را درجدال بر"پست سیندروم" خودش دارد و تسویه حساب استراتژیکی اش با غرب و ناتو را. اما دریغا که این تسویه حساب استراتژیکی با این کارزار بمب و آتش و خون، بر روی پیکرهای گرسنه و زار و نحیف کودکان حلب تعیین تکلیف میشود.
در پایان این دو ۸ سال باری با اشک و اندوه، دیدیم که بمب شیمیایی و بشکه های انفجاری از آسمان و کامیونهای زیر گیر مردمان بیگناه را میسوزاند و له و نابود میکند.
و اکنون ببینیم، که درسال کهنه، برما و مردم در زنجیر جهل و ستم و فساد حکومت ولایی آخوندهای دلار و زمین و جنگل و دکل نفتی خوار، (این لعنتی ها دجالانه قناعت و نان و خرما خوردن علی، سمبل شیعیان را، بر منابر منحوس خود کماکان جار میزنند!)، به خلاصه چه گذشت:
در یک کلام، ایستادگی! ایستادگی! (بقول لرد جانسون، دوست فقید مقاومت مردم ایران، "پرسورنس! پرسورنس!): که محصول مبارکش در سال ۲۰۱۶ نجات فرزندان و وارثان ستار و کوچک خان و مصدق و حنیف نژاد از چنگال خونین آدمکشان خامنه ای در منطقه بود. آنهم بعد از داستان شکست دادن حکومت اسلامی او در عراق و منطقه بدست ارتش آزادیبخش ملی ایران(انهزام ـ بقول آیت الله منتظری ـ شعار اولیه خمینی: "امروز ایران فردا عراق").
آری باز اسکانی بس نفس گیر و تن و روان فرسا و هفت خوان رستمی که میماند به ده خوان!. ایضا شکست برنامه بمب اتمی هیتلرنشانش، ایضا شکست جهانی لیست تروریستی غرب و گرفتن استاتوی پناهجو از سازمان ملل،
و حالا باز تأکید و تأکید همیشگی که این سالهای مقاومت در طرح ها و بیانیه ها و سخنرانیهای از رأس تا ذیل این مقاومت که همیشه و همه جا فریاد زده شده است:
-    طرح ده ماده ای خانم مریم رجوی، رئیس جمهور منتخب شورا برای دوران گذار،
-    راه حل سوم، ستون ابلاغ دیرینه جهانی ما به دنیا که برای تحقق آن هزار اشرف و امیرخیز میسازیم!
پس ای هموطن!، اگر فردا این نظام ایرانسوز فتنه گر، و جنگهای مهیب برافروخته اش در عراق و یمن و لبنان و سوریه، با هزاران پاسدار و مزدور و آدولف آیشمن اش، قاسم سلیمانی، دامن ملت ایران بیگناه و بخاک سیاه فقر نشسته و هستی در این جنگهای اربعه از دست داده را گرفت، و در سال پیش رو، آتش مصیبت و نحوست و جنگ افروزی منطقه ای آدولف خامنه ای- که هشت اسبه میراند- به داخل خانه مردم ایران سرایت کرد، دیگر تف و لعنت و شکایت و بلوگ نویسی کافی نیست و همه چیز از دست رفته است. باید قبل از این مصیبتهای آخوند ساخته، خود به پا خیزیم و برای یک هدف مقدس متشکل تر و متحد تر شویم: سرنگونی تمامیت نظام ولایت فقیه و استقرار و استحکام آزادی و تمامیت ارضی ایران زمین.
پس بیایید در سراسر ایران و جهان (همانند رهبران و اعضای مقاومت تان)، راه حل سوم را همچنان بلندتر فریاد زنید:
نه به حمله خارجی و اشغال نظامی میهن مان
آری به سرنگونی حکومت فاشیسم دینی و داعش ولایت فقیهی توسط مردم و مقاومت مردم ایران.
 نامه نویس در پایان نامه بنویس: هم میهن به امید دیدار هزار اشرف میسازیم!..... دیدید که اینجا دیگر زیر گوش نامه نویس داد نزدم. چون، هموطن من گوشی تیز و هوشی لبریز دارد.
پرویز خزایی- هفته آخر سال ۲۰۱۶ اسکاندیناوی