برگهایی از دفتر پربار تاریخچه دادخواهی و رویارویی حقوقی و قضایی مجاهدین و مقاومت ایران با خلیفه ارتجاع و تروریسم درتهران

۱.   سازمان مجاهدین خلق ایران, بار دیگر با استقبال اکید از بازگشایی پرونده سرلشگر بسیجی صیاد شیرازی, قاتل مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان, جلاد مردم کردستان, عامل تصفیه و اعدام پرسنل مردمی ارتش و جانشین رئیس ستاد کل قوای مسلح فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران, از قضائیه فرانسه خواست وقت کافی برای استماع کلیه شهود در دادگاه در نظر بگیرد و برای سهولت در کار دادگاه, پرونده لاجوردی جلاد اوین را هم به پرونده صیاد شیرازی بیفزاید.


۲.    سخنگوی مجاهدین همچنین از قضائیه فرانسه خواست, برای سهولت در رفت وآمد شهود, پرونده بیت العنکبوت خامنهای و همچنین پرونده آدمربایی منوچهر متکی وزیر خارجه آخوندها نیز در همین دادگاه مورد بررسی قرار بگیرد.
۳.    سخنگوی دفتر اروپایی مجاهدین در اسلو تاکید کرد, همچنین سه شاهد زندهی آدمربایی و تروریسم رژیم آخوندی در ترکیه, آقایان ابوالحسن مجتهدزاده, محمد محدثین و حسین عابدینی و همچنین خانواده شهید زهرا رجبی عضو شورای رهبری مجاهدین و مجاهد شهید علی مرادی باید در دادگاه مورد استماع قرار بگیرند.

اخبار سال ۸۶ سیمای آزادی:
۱.    مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس، دخالتهای رژیم آخوندی در قضاییه فرانسه را افشا کرد و خواستار پیگیرد قضایی ۱۳ تن از سرمداران رژیم آخوندی به جرم جنایت علیه بشریت شد.
۲.    در کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران، اسنادی ارائه گردید که نشان میدهد رژیم آخوندی میلیونها دلار را برای به جریان انداختن پروندههای قضایی علیه مجاهدین در فرانسه از جمله پرونده صیاد شیرازی اختصاص داده است.
۳.    محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران در کنفرانس پاریس اعلام کرد ما از گشودن پرونده صیاد شیرازی در فرانسه به غایت استقبال کرده و آمادگی مادران شهدا و اعضای خانوادههای قربانیان جنایات رژیم آخوندی برای دادن شهادت در چنین دادگاهی را اعلام می داریم.
۴.    ویلیام بوردون از سرشناس ترین حقوق دانان فرانسه در کنفر انس مطبوعاتی پاریس اتهامات مطرح شده توسط قضاییه فرانسه علیه مجاهدین را بی اساس دانست و بر ضرورت پیگیرد قضایی سران جنایتکار رژیم آخوندی تأکید کرد.
۵.    ایوبونه رئیس سابق د.اس.ت فرانسه طی پیامی به کنفرانس پاریس، روند قضایی را که علیه مجاهدین در فرانسه وجود دارد غیرقابل توجیه دانست و آن را یک روند خودسرانه با انگیزه سیاسی توصیف نمود.
۶.    ژاک گایو اسقف برجسته فرانسوی طی سخنانی در کنفرانس مطبوعاتی پاریس بر حقانیت مقاومت ایران و مشروعیت مبارزه آن علیه رژیم آخوندی تأکید کرد.


مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس دخالتهای رژیم آخوندی در قضاییه فرانسه را افشا کرد و خواستار پیگیرد قضایی سران رژیم آخوندی به جرم جنایت علیه بشریت شد.
در این کنفرانس مطبوعاتی، ویلیام بوردون از سرشناس ترین حقوق دانان فرانسه در مورد روند قضاییه پرونده صیاد شیرازی که از ۵ سال پیش شروع شده، توضیح داد و اتهامات وارده را کاملاً بی اساس دانست.
وی گفت: روندی که در این پرونده طی شده یک افتضاح قضایی است.
ویلیام بوردون تصریح کرد ما خواستار پیگیرد قانونی سردمداران رژیم ایران به اتهام جنایاتی میباشیم که علیه مردم ایران مرتکب شدند.

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی پاریس، محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت گفت: در شرایطی این پرونده تحقیق گشوده شده است که فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران هر روز دست به جنایت تازه ای میزند. زندانیان را گروه گروه اعدام میکند, قطع دست، در آوردن چشم و وحشیانه ترین تبعیضها علیه زنان و اقلیتهای دینی و مذهبی ادامه دارد. همین دیروز احمدی نژاد در مجمع عمومی ملل متحد بر سازش ناپذیری در پروژه های اتمی تاکید نمود و خواستار تقسیم جدید جهان و تثبیت هژمونی آخوندها در عراق و فلسطین شد. در شرایطی که این رژیم در جنگ با جامعه بین المللی است, بشدت نیازمند سرکوب اپوزیسیون خودش می باشد. این فلسفه شکایتهای پیاپی رژیم آخوندی علیه مجاهدین و مقاومت ایران است.

وی افزود رژیم آخوندی برای اینگونه شکایتها میلیونها دلار اختصاص داده است وی سند پرداخت یک میلیون دلار را به اطلاع حاضران رساند. و گفت: از آنجا که تلاشهای رژیم آخوندی و دولت سابق فرانسه در پرونده ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ به هیچ جایی نرسید، رژیم به شکایتها وگشودن پروندههای جدید روی آورده است. رژیم آخوندی میلیونها دلار را برای گشودن این پروندهها اختصاص داده است. یکی ازاین اسناد نشان می دهد، علی ربیعی مسئول اجرایی دبیرخانه شورای عالی امنیت رژیم در ۲۶ شهریور ۱۳۸۲ دستور پرداخت یک میلیون دلار را برای اختصاص دادن به پروندههای قضایی در فرانسه به بانک مرکزی داده است.
وی افزود: رژیم آخوندی که با ۱۲۰ هزار اعدام، شکنجه و کشتار مستمر و زدوبند برای بمباران مجاهدین در عراق نتوانسته است مقاومت ایران را از بین ببرد. اکنون می خواهد با سوءاستفاده از دستگاه قضاییه فرانسه توطئههای خود را دنبال کند. رژیم آخوندی با گشودن این پروندهها علیه مجاهدین برای اعدامهای جمعی در ایران نیز توجیه پیدا میکند.

محمد محدثین پرسید: آیا دستگاه قضاییه فرانسه می پذیرد آلت فعل آخوندهای حاکم بر ایران باشد؟
وی افزود: صیاد شیرازی یکی از مصادیق بارز جنایت علیه بشریت است. وی مسئول قتل عام هزاران تن از مردم کردستان، مسئول قتل و کشتار تعداد زیادی از پرسنل دموکرات ارتش ایران و مسئول قتل تعداد زیادی از مجاهدین در سال ۱۳۶۷ درنزدیکی کرمانشاه بوده است. پرونده چنین فردی با چنین سابقهیی روی عملکرد دستگاه قضاییه فرانسوی اثر میگذارد.

مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت اعلام کرد: ما از گشودن پرونده صیاد شیرازی در فرانسه استقبال می کنیم و آمادگی مادران شهدا و اعضای خانواده های قربانیان جنایات رژیم آخوندی برای دادن شهادت در چنین دادگاهی را اعلام می نماییم.
ما همچنین خواستار گشودن پرونده قتل عام ۳۰ هزار زندانی در سال ۱۳۶۷، ۹۰ هزار زندانی سیاسی اعدام شده و ۴۵۰ فقره عملیات تروریستی در خارج خاک ایران هستیم. ما خواستار جلب ۱۳ تن از سردمداران رژیم آخوندی به این دادگـاه هستیم.

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع, ۳ رئیس جمهور این رژیم یعنی رفسنجانی، خاتمی و احمدی نژاد,۳ سرکرده سابق و لاحق سپاه پاسداران یعنی محسن رضایی، رحیم صفوی و عزیز جعفری، ۴ وزیر گشتاپوی آخوندها، فلاحیان, دری نجف آبادی, یونسی و اژهای, سرکرده نیروی تروریستی قدس و همچنین سردژخیم مصطفی پورمحمدی وزیر کشور آخوندها از مسئولان قتل عام  ۳۰ هزار زندانی سیاسی درسال ۱۳۶۷

سخنران بعدی کنفرانس پاریس، تیری لیوی از حقوق دانان برجسته فرانسه بود که اتهامات مطرح شده علیه مجاهدین در این پرونده را توخالی دانست.
وی گفت نسبت به این پروندة مشمئز کننده و منزجر کننده حاضرم در هر دادگاهی گواهی بدهم.

ژاک گایو اسقف برجسته فرانسوی نیز طی سخنانی در کنفرانس مطبوعاتی پاریس بر حقانیت مقاومت ایران و مشروعیت مبارزه آن تأکید کرد. وی اتهامات مطرح شده علیه مجاهدین را رد کرد و بر ضرورت رسیدگی به جنایات آخوندهای حاکم بر ایران تأکید نمود.

فرانسوا کلکومبه قاضی سابق و از بنیانگذاران کمیته فرانسوی برای یک ایران دموکراتیک
ضمن بی اعتبار دانستن اتهامات مطرح شده علیه مجاهدین تصریح کرد که رژیم ایران با گشودن این پروندهها علیه مجاهدین دستگاه قضاییه فرانسه را آلت دست خود قرار داده است. این درحالی است که دولت فرانسه در تلاش است که از سیاستهای رژیم ایران فاصله بگیرد.

ایوبونه رئیس سابق د.اس.ت فرانسه نیز طی پیامی به کنفرانس پاریس، روند قضایی را که علیه مجاهدین شروع شده، غیرقابل توجیه دانست و آن را یک تصمیم خودسرانه با انگیزه سیاسی توصیف نمود.

ماریو استازی رئیس پیشین کانون وکلای پاریس نیز ضمن بی اساس خواندن اتهامات وارده علیه مجاهدین خواستار مختومه اعلام شدن پرونده کودتای ننگین ۱۷ ژوئن  ۲۰۰۳ شد.