وحشت رژیم آخوندی از نتایج دیدار رئیس‌جمهور آمریکا ازعربستان و شگل‌گیری ائتلاف علیه دخالتهای رژیم

واکنشهای هراس‌آلود رژیم آخوندی از نتایج دیدار رئیس‌جمهور آمریکا ازعربستان و شگل‌گیری ائتلاف علیه دخالتهای این رژیم همچنان ادامه دارد.

واکنش رسانه رسمی رژیم به خبر سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان اغلب از چارچوب خبری خارج می شود و حرفهای دیگری می زنند.

تلویزیون رژیم: دست رئیس جمهور آمریکا در دستان حامیان تروریسم و قربانی شدن حقوق بشر در رقص شمشیرها.

ظریف: اتهامات آمریکا علیه ایران برای دوشیدن عربستان سعودی است.

روزنامه حمایت: ارزوهای برباد رفته

برخلاف ظریف که هدف سفر ترامپ را «دوشیدن عربستان» توصیف کرده، امیر عبدالهیان مشاور پاسدار علی لاریجانی و مهره شناخته شده سیاست عربی خامنه ای، چیز دیگری می گوید:
امیر عبدالهیان: «اولا می خواهند محور مقاومت در منطقه که از بعد تامین حداکثری امنیت ملی و منافع ملی ایران در منطقه برای ما بسیار حائز اهمیت است می خواهند این محور مقاومت ایران در منطقه شکسته بشه».

مشاور سیاست خارجی رییس مجلس ارتجاع با دو گانه گویی خود به موقعیت خطیر نظام بر لبه پرتگاه منطقه اذعان می کند:
امیر عبدالهیان: «این چیزی است که سعودی ها با ذوق زدگی بعد از رای آوردن آقای ترامپ دنبال کردند با عربستان موجود که جماعتی افراطی جنگ طلب در راس قدرت این کشور قرار گرفته اند باید با حکمت با اقتدار و با قدرت برخورد کرد. این نیست که ما عربستان سعودی را بعنوان دشمن خود در استراتژی خودمون دشمن تعریف کرده باشیم ما اصلا عربستان چنین ظرفیتی را نداره».

‌اما مسئله یی که به ادعای این کارگزار رژیم می توان با «اقتدار و قدرت» حل کرد به ابراز وحشت و سوخت جنگ باندی از زبان نماینده خامنه ای در کیهان تبدیل شده است.

خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت: مدیرمسئول کیهان، حمله روحانی به برخی از کانون‌های اقتدار نظام را باعث جری شدن آمریکا و شیوخ برخی کشورهای عربی دانست و گفت: دولت آقای روحانی در اولین روز انتخاب خود، سایه جنگ را برای ملت سوغات آورده است.

شریعتمداری همچنین گفت: برخلاف ادعای پر سر و صدای روحانی که سایه جنگ را از سر کشورمان دور کرده است، اجلاس ریاض با دستور کار تشکیل ناتوی عربی و فروش ۱۱۰ میلیارد دلار تجهیزات نظامی حاکی از آن است که وادادگی های دولت یازدهم، نه فقط دندان آمریکا را برای تجاوز به کشورمان تیز کرده است بلکه کشورهای فکسنی عرب را تا آنجا جری کرده که بدون پرده پوشی از تشکیل ناتوی عربی برای مقابله نظامی با ایران سخن می گویند.

پاسدار محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام آخوندی، درواکنشی ترس آلود، گفت: عربستان به تشکیل ائتلاف کشورهای اسلامی و آمریکا روی آورده و با متهم کردن ما, لشکرکشی جدیدی راه انداخته است.
وی افزود: مسئولان ما باید ائتلاف جدید علیه نظام را جدی بگیرند.