جنگ باندها درنمایش انتخابات - بیرون زدن ابعاد فساد حکومتی

با بالاگرفتن جنگ و جدال میان باند های حکومتی بر سر کرسی ریاست جمهوری در نظام آخوندی اکنون مردم میهن امان هر روز شاهد هرچه بیشتر بیرون زدن ابعاد فساد، غارت و چپاول سازمان داده شده در دیکتاتوری ولی فقیه هستند.


برای نمونه روزنامه ابتکار (۵ اردیبهشت ۹۶) وابسته به باند آخوند روحانی در مطلبی ضمن اشاره به دزدی های پاسدار قالیباف، شهردار فاسد تهران، نوشت: «بیش از ده سال است که شهرداری تهران و تشکیلات عریض و طویل آن در نهان خانه‌ سکوت قرار دارند. اعداد و ارقام پول‌هایی که در شهرداری رد و بدل می‌شده، سر به فلک می‌کشد و رویه‌ اکثریت شورا در مواجهه با شهردار و سازمان زیر نظر آن، از جنس باج گرفتن و نان به هم قرض دادن بوده است».

واقعیت در این رژیم غرق در فساد این است که موضوع چپاول و دزدی های سران حکومت که به گفته اسحاق جهانگیری، معاون دولت «تدبیر و امید» تنها طی ۱۰ سال «۷۰۰ میلیارد دلار» از درآمد های نفتی گم و گور شده است، تنها به این باند یا آن باند منوط نمی شود، بلکه سخن از صنعتی بنام «غارت اموال ملی» از سوی تمامی دستجات و باندهای درون نظام آخوندی است که به مانند بختک بر سر خوان یغمایی بنام «درآمد های نفت و گاز» سوار شده اند.

در نمونه ای دیگر باند خامنه ای ضمن رو کردن دستان آلوده آخوند روحانی خطاب به وی نوشت: «روحانی اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی را تبدیل به فرصتی برای حمله به یکی از رقبای خود (قالیباف) کرد و با کنایه گفت: تأمین هزینه‌های شهر از مسیر تراکم‌فروشی، فروش حقوق مردم است... . شایسته است که آقای روحانی به جای ایراد خطابه از موضع مدافع حقوق شهروندی، بدهی‌های خود را به شهرداری تسویه کند تا شهرداری مجبور به اموری نظیر تراکم‌فروشی نشود». _ سایت مجاهدین خلق۶ اردیبهشت ۹۶ به نقل از کیهان خامنه ای)

بدین سان ملاحظه می شود که کاندیداهای از فیلتر ردشده توسط شورای نگهبان چگونه در جنگ انتخاباتی دستان آلوده یکدیگر را برای رای و رای کشی رو می کنند و بدین سان به گوشه هایی از ابعاد چپاول و فساد حکومتی اعتراف می نمایند. سخن از مار غاشیه ای است که به یقین نخس سرآن در بیت خامنه ای و فرزندان وی نهفته و چنین نمونه هایی تنها نوک کوه یخ از ابعاد دزدی های متولیان رژیم می باشند.

همچنین در یک نمونه دیگر روزنامه جوان (۵ اردیبهشت ۹۶) وابسته به باند خامنه ای در تازه ترین گزارش خود، پرده از پرداخت حقوق های نجومی به روسای دانشگاه های وابسته به دولت آخوند روحانی برداشت. این گزارش با اشاره به پرداخت حقوق های ۱۰۰ میلیونی در دانشگاه آزاد که اکنون به منبع درآمد های نجومی برای رژیم شده است، از جمله می نویسد: «طی روزهای اخیر زمزمه‌هایی جدی درباره تخلفات مالی گسترده و اقدامات جناحی سیاسی رئیس برکنار شده دانشگاه آزاد شنیده می‌شد. افزایش بی‌رویه شهریه‌ها حتی شهریه ثابت، رشد بی‌قاعده واحدهای دانشگاهی و افزایش رشته محل‌ها، راه‌اندازی چندین و چند کد رشته بدون مجوز از جمله مشکلات دانشگاه آزاد در حوزه آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی است. در کنار تمام اینها فعالیت‌های سیاسی و صرف هزینه‌های میلیاردی نظیر تأسیس تله‌کابین در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد در شمال تهران برای استفاده افراد خاص، دخالت اثبات شده این نهاد در فعالیت‌های سیاسی و مدارکی از دریافت‌های ۳۰، ۴۰ تا ۱۰۰ میلیونی برخی مدیران از تخلفات دیگر این دانشگاه است».