مهندسی انتخابات عظما لو رفت!

کمتر از سه هفته مانده به برگزاری نمایش انتخابات، نماینده خامنه ای درنماز جمعه تهران، به گوشه ای از مهندسی ولی فقیه دراین رابطه اعتراف کرد.

به گزارش سایت حکومتی عصر ایران (۴ اردیبهشت ۱۳۹۶) آخوند صدیقی که روز یکشنبه در حسینه تهران سخنرانی می کرد، در این رابطه ضمن لو داد بخشی از ریل گذاری خامنه ای برای بیرون آوردن آخوند رئیسی از صندوق های دستکاری شده، گفت: «در انتخابات نباید به دنبال شاد کردن دشمنان و منافقان باشیم بلکه باید از خدا بخواهیم کسی که هیئتی و امام رضا پسند و دلسوز و مبارزه گر با فساد باشد انتخاب شود».

ترجمان جملاتی مانند «امام رضا پسند» اشاره به آخوند دژخیم ابراهیم رئیسی، از آمران قتل عام بیش از ۳۰ هزار زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز در سال ۶۷ می باشد که متولد مشهد بوده و منصوب خامنه ای برای تولیت آستان قدس رضوی است.
این آخوند باند خامنه ای در ادامه ضمن دوقبضه کردن این واقعیت با «بی غیرت خواندن» آخوند روحانی، افزود: «برخی غیرت ندارند٬ برای بیکاری جوانان تلاشی نمی‌کنند و منتظرند بیگانه دست ما را بگیرد».

این جملات تند علیه رئیس دولت «تدبیر و امید», آنهم در فاصله بسیار کوتاهی به برگزاری نمایش انتخابات به یقین از سر خیر و صلاح ویا دغدغه های حکومتی برای بحرانی های حاد داخلی مانند بیکاری گسترده در میان جوانان نبوده، بلکه بسیاری از ناظران براین عقیده هستند که این جملات آشکار ترین اعتراف باند ولی فقیه به طرح و مهندسی خامنه ای برای رای و رای کشی ها در درون نظام آخوندی است. براین منطق باند ولی فقیه با دو کاندید اصلی یعنی آخوند دژخیم رئیسی و همچنین پاسدار قالیباف، شهردار دزد و فاسد تهران وارد صحنه شده تا دوازدهمین دور نمایش انتخابات را به نفع خود رقم بزند.

همچنین در این راستا باید اضافه نمود که به یقین سقف نخستین خواسته خامنه ای همان بیرون کشیدن آخوند رئیسی، قاتل جوانان، زنان و نوباوگان سرزمین امان از صندوق های حکومتی و کف آن نیز در نهایت تن دادن به آخوند شیاد روحانی می باشد، امری که با خود به بروز بحران شدید میان باند های درگیر حکومتی راه برده است.
برای نمونه روزنامه ابتکار وابسته به باند روحانی ضمن به سخره کشیدن مهندسی انتخابات از سوی ولی فقیه طلسم شکسته و با اشاره به سوابق جنایتکارانه آخوند رئیسی نوشت: «ایران دیپلمات می خواهد، نه دادستان»! این روزنامه در ادامه می افزاید: «امروز ایران نیز در دو راهی سرنوشت سازی قرار گرفته است و ما مردم ایران!! «می‌توانیم» با انتخاب روحیه و سابقه، سُکان‌بان آینده کشورمان دراین ایام طوفانی، کشتی جامعه را به ساحل نجات یا گرداب غرق و هلاکت سوق دهیم... آنچه در سابقه و کارنامه داماد امام جمعه مشهد می‌بینیم با شرایط اکنون ایران اساساً مطابقت ندارد».