ارسال پارازیت – جان میلیون‌ها هم‌وطن درخطر است

پارازیت یا همان امواج الکترومغناطیسی علیه شبکه‌های ماهواره‌ای، مخابراتی و رادیویی است که اکنون استفاده از آن از سوی دیکتاتوری ولی‌فقیه و به‌ویژه پس از قیام مردم در سال ۸۸ در دستور کار رژیم قرار گرفته است.

رژیم آخوندی در هراس از گرایش مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای از طریق نیروی سرکوبگر سپاه پاسداران که متولی اصلی برای پیشبرد این سیاست مخرب می‌باشد، سالیان متمادی است که با ارسال شدید پارازیت جان میلیون‌ها هم‌وطن ما را در معرض انواع و اقسام بیماری‌ها قرارداده است.

ابعاد پارازیت در پاره‌ای از شهرها بزرگ مانند تهران، اصفهان، تبریز، اهواز و یا شیراز به حدی است که کمتر روزی نیست تا شاهد اعتراضات مردم به جان آمده علیه ستم عامدانه حکومت نباشیم.
در این راستا افزایش شدید بیماری‌هایی مانند انواع اقسام سرطان‌های پوستی، مغزی، گوارشی، التهاب‌های عصبی، رشد تومورهای مغزی و یا اختلالات ژنتیک که آسیب‌های جبران ناپذیری را به نوزادان و نسل‌های بعدی میهن امان وارد می‌کند، تنها گوشه‌ای از ابعاد این بحران را به نمایش می‌گذارد.
یک پزشک ایرانی در رابطه با رشد نمو بیماری‌های سرطان به دلیل پخش پارازیت به روزنامه حکومتی فردا می‌گوید: «بعد از انتخابات انواع پارازیت‌های مخابراتی به شدت افزایش یافته که مطمئناً برای سلامت تهرانی‌ها نگران کننده است، به‌ویژه که کلان شهر تهران با مشکلات دیگری همچون آلودگی هم روبه‌روست. تحقیقات همچنین نشان داده که امواج پارازیت تأثیرات مخربی بر اعصاب و روان انسان نیز بر جای می‌گذارند. همچنین این امواج ممکن است در اثر تداوم، ناشنوایی مزمن را به همراه داشته باشد و برای افراد التهابات پوستی را به دنبال بیاورد». (دانشنامه ویکی‌پدیا)

همچنین مردم ایران به‌درستی انگشت اتهام را درزمینهٔ پخش سیستماتیک پارازیت به‌سوی متولیان سرکوبگر رژیم و به‌ویژه نیروهای سرکوبگر تحت امر خامنه‌ای دراز می‌کنند. ابعاد این واقعیات به حدی است که یک نماینده مجلس رژیم ضمن اعتراف به آن می‌گوید: «مخابرات می‌گوید اطلاعی ندارد، دستگاه‌های سیاسی نیز می‌گویند اقدامی در این راستا نداشته‌اند و علی‌القاعده دستگاه‌های نظامی و انتظامی مسئول این پارازیت‌ها بوده‌اند». (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۶ فروردین ۱۳۹۶)

خرید و بهینه کردن آنتن‌های پخش پارازیت از کشورهای چین، روسیه و یا کره شمالی که ازجمله امور مربوط به سپاه پاسداران می‌باشد، دیگر هیچ شک و شبهه‌ای برای مردم دردمند ایران باقی نگذاشته است که دستان آلوده از بیت خامنه‌ای در این اقدام ضد انسانی نقش اساسی را بازی می‌کنند.
پیشتر نیز سایت حکومتی تابناک (۱۵ دیماه ۱۳۹۵) با اشاره به تظاهرات مردم شیراز علیه پخش پارازیت در این شهر، در یک خبر کلیشه‌ای ضمن اعتراف به ابعاد وخیم این وضعیت نوشته بود: «هیچ‌کس پاسخگوی معضل پارازیت‌ها در شیراز نیست و نه وزیر کشور، نه وزیر ارتباطات و نه وزیر بهداشت پاسخ روشنی دراین‌باره نمی‌دهند و این پارازیت‌ها باعث شیوع سردرد، اختلال در شبکه همراه و تلویزیون و مشکلات محیطی شده است».