درگذشت مجاهد خلق تقی صوفی سیاوش

مجاهد صدیق اشرفی تقی صوفی سیاوش، فرزند دلیر مردم املش متولد ۱۳۴۰، از رزم آوران قهرمان ارتش آزادیبخش ملی، با ۳۸ سال سابقه مجاهدت در برابر ارتجاع و استبداد دینی، دوشنبه شب ۱۵ آذر ۹۵ براثر ایست قلبی در در شهر برلین در آلمان درگذشت. وی در مهرماه ۱۳۹۲ برای معالجه از لیبرتی به آلمان اعزام شده بود.

مجاهد خلق تقی صوفی از خرداد ۱۳۶۰ تا شهریور ۱۳۶۴ را در شکنجه گاهها و زندانهای رژیم پلید خمینی در رودسر و لاهیجان و رشت و قزلحصار و اوین بسر برد و به بیماریهای مختلف مبتلا گردید. او سالیان با یک کلیه زندگی میکرد و بطور هفتگی دیالیز میشد.
تقی پس از آزادی از زندان برای وصل مجدد به سازمان مجاهدین خلق ایران به پاکستان رفت و پس از انجام چندین مأموریت در داخل ایران به ارتش آزادیبخش ملی پیوست و در تمامی سلسله نبردهای آزادیبخش، ازجمله عملیات بزرگ آفتاب و چلچراغ و فروغ جاویدان و مروارید شرکت داشت.
در دوران پایداری در اشرف نیز به رغم بیماریهای حادی که داشت، در برابرحملات و فشارهای ضد انسانی دلیرانه و پایداری کرد و در کارزارهای این دوران با فدا و خلوص و فروتنی، تحسین همرزمانش را بر می انگیخت.
سازمان مجاهدین خلق ایران فقدان مجاهد صدیق تقی صوفی سیاوش را به مردم گیلان و خانواده‌ و هم‌بندان و همرزمانش تسلیت میگوید.
سلام براین مجاهد پایدار و صدیق اشرفی که با فداکاری و پاکبازی پا در راه مبارزه برای آزادی نهاد و سلاح مجاهدت و نبرد آزادیبخش برگرفت و تا پایان به عهدش وفاکرد و سرفراز و پرافتخار به یاران شهید و صدیقش پیوست.