ابعاد نجومی غارت و چپاول در حاکمیت ولایت فقیه

با بالا گرفتن جنگ و جدال میان باندهای متخاصم در درون رژیم آخوندی و به‌ویژه با هرچه نزدیک‌تر شدن به موعد برگزاری نمایش انتخابات ریاست جمهوری، اکنون باند رفسنجانی – روحانی در یک پاتک جدید، پرده از ابعاد اختلاس در دولت نورچشمی خامنه‌ای برداشتند.

بنابراعتراف جهانگیری، معاون اول آخوند روحانی: «به خاطر آزرده نشدن خاطر مردم خیلی از مسائل را نمی‌گوییم. زمانی گروهی تصمیم گرفتند که در دوران تحریم از یکی از کشورهای خارجی پول بیاورند. در بانک مرکزی آنجا ۱۳۰ میلیون دلار تحویل آن‌ها دادند و همان‌طور در هواپیما نشستند و وقتی به ایران بازگشتند ۱۰۰ میلیون دلار به بانک مرکزی تحویل دادند. وقتی هم پرسیده می‌شود که ۳۰ میلیون دلار چه شد می‌گویند نمی‌دانیم گم شده است. تا این لحظه هم گم شده است». (سایت حکومتی تابناک ۲ شهریور ۱۳۹۵)

این سخنان در حالی بیان می‌شود که تاکنون از لابلای داده‌های قطره‌ای از سوی متولیان حکومت آخوندی مشخص گردیده که علاوه بر مفقود شدن دکل‌های نفتی و یا کشتی‌های حامل نفت، ابعاد چپاول بسیار فراتر از آنی است که رسانه‌های رژیم از آن گزارش داده‌اند. در نمونه‌ای دیگر، بر اساس گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا (۲ شهریور ۱۳۹۵) «در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در کنار دکل‌های مفقودشده، سرنوشت سه فروند کشتی نفتکش ایرانی نیز تا این لحظه نامعلوم است».

 استفاده عامدانه متولیان رژیم از لفظ «مفقود شد» که اکنون در میان مردم به موضوع طنز و دست انداختن کارگزاران غارتگر رژیم تبدیل‌شده است، به‌یقین نه به خاطر برانگیختن حساسیت جامعه، بلکه به دلیل پنهان نگه‌داشتن دستان آلوده بالاترین سران سپاه پاسداران و مقامات رژیم، به‌ویژه فرزندان خامنه‌ای در بسیاری از پرونده‌ها می‌باشد.
در این رابطه، سال گذشته نوبخت، معاون آخوند روحانی در سخنانی به چپاول ۸۰۰ میلیارد دلار درآمدهای نفتی در این رژیم پوسیده با این جملات اعتراف کرده بود: «دولت نهم و دهم طی هشت سال بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار از محل فروش روزانه چهار میلیون بشکه نفت به ارزش هر بشکه ۱۰۸ دلار درآمد داشته و خورده شد و چیزی باقی نمانده است». (سایت حکومتی فرارو ۹ خرداد ۱۳۹۴
 غارت اموال ملی که اکنون در بلبشوی حاکمیت ولی‌فقیه دستمایه جنگ قدرت میان باندهای درونی رژیم گردیده است، تاکنون ضربات شدید مالی به اقتصاد و زیربناهای کشور وارد آورده است تا جائیکه رکود اقتصادی و پدیدار شدن فقر و فلاکت گسترده در جامعه تنها یک‌مشت از این خروار می‌باشد. این بحران به حدی است که جهانگیری در ادامه ضمن تمسخر باند مقابل، به‌صراحت می‌افزاید: «هنوز ابعاد قضیه بابک زنجانی باز نشده اما حتی یک نفر از آن‌هایی که روی حقوق‌های میلیونی معرکه گرفتند نیامدند این قضیه را باز کنند. درحالی‌که می‌توان از این داستان ده‌ها فیلم ساخت و کتاب نوشت».