فراخوان خانواده های شهیدان و زندانیان سیاسی برای برگزاری ماه بزرگداشت شهیدان قتل عام ۶۷ (2)

خانواده های شهیدان و زندانیان سیاسی طی فراخوانی، هموطنان را به شرکت در کارزار بزرگداشت شهیدان قتل عام ۱۳۶۷ فراخواندند و اعلام کردند: گذشت ۲۸ سال از قتل عام زندانیان مجاهد و مبارز، به فتوای شیطان مجسم دوران، خمینی خون آشام و تحت نظر سردمداران پلید نظام آخوندی مانند خامنه ای و رفسنجانی ... نه تنها از جوشش خون آن جاودانه فروغ ها که قهرمانانه برعهد خود با خدا و خلق وفا کردند نکاسته بلکه به عکس هر روز که میگذرد، این خونهای پاک بیش از پیش گریبان فاشیسم دینی حاکم بر ایران را گرفته و سرنگونی محتوم آنرا نزدیکتر میکند.

در ۲۸ امین سال قتل عام ۳۰ هزار زندانی مجاهد و مبارز، رژیم آخوندی در ضعیف ترین وضعیت خود بسر می برد و پس از آنکه در اثر کارزار بی سابقه مقاومت ایران، سال گذشته ناگزیر شد جام زهر توافق اتمی را سر بکشد، بحرانهای اقتصادی و اجتماعی و سیاسی آن بسا عمیقتر شده، مخاصمات درونی شدت گرفته ورژیم هر روز بیشتر در باطلاق سوریه فرو میرود و هیچ چشم اندازی برای خروج از آن ندارد.

در ادامه این فراخوان آمده است:‌در چنین شرایطی وظیفه ما اینست که بزرگداشت شهیدان قتل عام ۱۳۶۷ را به یک جنبش اعتراضی همه جانبه علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران و به ناقوس مرگ این رژیم تبدیل کنیم.
خانواده شهیدان و زندانیان سیاسی سپس رهنمودهایی برای برگزاری هر چه فعال تر این کارزار اعلام کردند و خواستار کمیته برگزاری گرامیداشت خاطرشهیدان قتل عام ۱۳۶۷ در هر شهر و محله و دانشگاه و یا کارخانه و گرامیدات خاطره شهیدان با برافراشتن ”شعار های مرگ بر خامنه ای مرگ بر اصل ولایت فقیه” شدند.
این فراخوان هم چنین از هموطنان و جوانان اشرف نشان می خواهد، با نصب عکس شهیدان و دست نوشته هایی در گرامیداشت یاد شهیدان، پیام آنان را به درون هر کوچه ومحله و خانه ای ببرند.