شبکه تروریستی خامنه‌ای در کوزوو

با بالا گرفتن موج کور تروریسم در اروپا که در پشت تمامی آن‌ها نیروهای بنیادگرایی اسلامی ازجمله داعش قرارگرفته‌اند، دادستانی پرشتینا در پی تحقیقات جدید خود، از نقش یک آخوند حکومتی در این کشور برای تأمین مالی تروریسم پرده برداشت. در این تحقیقات اکنون مشخص گردیده است که مبالغ هنگفتی به‌حساب نماینده پدر داعش، خامنه‌ای، طی سال‌های ۲۰۰۵ الی ۲۰۱۵ واریز گردیده است. این آخوند حکومتی که وی «حسن آذری» نامبرده شده است، ازجمله هماهنگ‌کننده ۵ جریان بنیادگرای اسلامی در این کشور اروپایی است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس طی گزارشی در این رابطه نوشته است: «پیشتر رسانه‌های کوزوو از فردی به نام حسن آذری سخن گفته بود که مشغول پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم بود. حسن آذری یک آخوند ایرانی است که از ارگان صدور تروریسم جامعه المصطفی در قم است. رئیس این مؤسسه آخوند علیرضا اعرافی است که در تیرماه امسال با حفظ سمت به‌عنوان رئیس حوزه علمیه قم و رئیس حوزه‌های سراسر کشور برگزیده شد. او با حکم خامنه‌ای، از سال ۱۳۷۱ امام‌جمعه رژیم در میبد و پس‌ازآن از زمستان ۱۳۹۳ یکی از امامان جمعه رژیم در قم شد. علیرضا اعرافی همچنین با حکم خامنه‌ای از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی است».

این گزارش در ادامه به ابعاد مداخلات تروریستی رژیم آخوندی در این کشور کوچک اروپایی که به گفته کارشناسان، یکی از پایگاه‌ها های دیکتاتوری ولی‌فقیه برای صدور تروریسم در منطقه بالکان است، اشاره‌کرده و می‌افزاید: آخوند حسن آذری «بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ مبلغ ۹۰۰ هزار یورو پول نقد دریافت کرده بود».
 ابعاد مداخلات تروریستی رژیم آخوندی در جهان، اکنون به موضوع مهمی برای رسانه‌ها، سیاستمداران و دستگاه‌های قضائی تبدیل‌شده است. ازجمله هفته گذشته قاضی تحقیق در پرونده بوینس آیرس طی درخواستی از مقامات دو کشور مالزی و سنگاپور، خواستار دستگیری و استرداد ولایتی به هنگام سفر به این دو کشور به دلیل مشارکت در طراحی و حمایت از عملیات تروریستی آمیا شده بود.

در نمونه‌ای دیگر، وزیر خارجه عربستان نیز در سخنانی ضمن اشاره به ابعاد تروریسم بین‌المللی دیکتاتوری ولی‌فقیه در کشورهای مختلف (همبستگی ملی ۱ مرداد ۱۳۹۵) گفته بود: «آیا قانون اساسی رژیم ایران به صادر کردن انقلاب اشاره نمی‌کند؟ آیا قانون اساسی رژیم ایران به لزوم توجه به شیعیان محروم اشاره ندارد؟ آیا این رژیم ایران نبود که حزب‌الله لبنان را تأسیس کرد؟ آیا رژیم ایران با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین‌المللی به ۱۲ سفارت خارجی در خاک خودش حمله نکرد؟ ما [به سفارت‌خانه‌ها] حمله نکردیم، این رژیم ایران بود که چنین کرد. آیا رژیم ایران حملات سال ۱۹۹۶ بر ضد نظامیان آمریکایی در» الخبر «را برنامه‌ریزی و اجرا نکرد؟ بلی، آن‌ها چنین کردند و مسئول ناظر عملیات سرلشکر شریفی، وابسته نظامی سفارت آن‌ها در بحرین بود. سازنده بمب لبنانی بود و مواد منفجره از بقاع لبنان آمده بود. سه فرمانده اصلی عملیات فرار کرده و از آن زمان در ایران زندگی می‌کنند».