بدحجابی از دید آخوندها وعواقب آن

آخوند علم الهدی روز جمعه بیست 20 فروردین 95 در صفحه اینستاگرام خود اختلاس، غارت و دزدی و چپاول را بهتر از بدحجابی دانست. او گفت انسانی که مال مردم را می‌خورد مرتکب گناهانی شده است که خود او را منحرف می‌کند، درحالی‌که بدحجابی گناهی است که انسان را ابزار می‌کند تا شیطان دیگران را منحرف سازد... «ازاین‌رو این گناه بدترین گناهان است».

در روز شنبه 28 فروردین دور جدید سرکوب به بهانه بدحجابی شروع شد که مأموران پلیس در قالب گشت‌های مختلف در نقاط مختلف پایتخت مستقر شدند ...(خبرگزاری حکومتی ایسنا 28 فروردین)
 به گفته حسین ساجدی نیا سرکرده انتظامی تهران 7000 پلیس موسوم به گشت نامحسوس راه‌اندازی شدند که هم آموزش‌دیده و هم ضابط قضایی بوده و توان انجام این اقدامات را داشتند.
صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه رژیم زنان را تهدید کرد و گفت: «بدحجابی و بی‌حجابی جرم است و مجازات آن در قانون معین‌شده است.» (سایت حکومتی جام جم 6 اردیبهشت).
آخوند احمد خاتمی امام‌جمعه نمره موقت تهران گفت: «مبارزه با بی‌حجابی مصوبه سال 1386 شورای عالی انقلاب فرهنگی است که مطابق آن 26 دستگاه باید پای‌کار بیایند. این مصوبه 310 ماده دارد که برای این دستگاه‌ها وظیفه تعیین کرده است»
آخوند زن‌ستیز علم الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد از اقدام‌های سرکوبگرانه علیه زنان میهن قدردانی کرد و گفت: «این قانونی است که معاونت امنیت اجتماعی به این جمع‌بندی رسیده که برای اینکه فساد را از کشور جمع کند امنیت اجتماعی به وجود بیاید، باید با بی‌حجابی مقابله کند، چون عامل همه این‌ها بی‌حجابی زن‌های لاابالی و بی‌بندوبار است و باید بجنگد...».
آخوند نوری همدانی از آخوندهای مرتجع قم خواستار اخراج زنان از ادارات به بهانه آخوند ساخته بدحجابی شد.
در یک طرح سرکوبگرانه علیه زنان درمانگاه ولیعصر مشهد از ورود زنان بدون چادر جلوگیری کرد.
روی در این درمانگاه نوشته‌شده: در این مرکز درمانی پذیرش بیمار فقط با پوشش کامل اسلامی انجام می‌پذیرد.
آخوند یوسف طباطبایی نژاد نماینده خامنه‌ای در اصفهان در نمایش جمعه 20 خرداد انتشار تصاویر بی‌حجاب زنان را عامل خشک شدن زاینده‌رود دانست و گفت که با ادامه این کار بالادست رودخانه هم خشک خواهد شد.
این آخوند جنایتکار در رابطه با کودتای فرهنگی گفته است: «ما در انقلاب فرهنگی درست عمل نکردیم، در این چند سال حتی نتوانسته‌ایم دانشگاه را زنانه و مردانه کنیم، این چه انقلاب فرهنگی است که کار اساسی در آن انجام‌نشده است».
او در ادامه حرف‌هایش هم از نیروهای سرکوبگر نظام می‌خواهد که به هر نحوی شده هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی به سرکوب زنان بپردازد. او از مخابرات می‌خواهد که این افراد را پیداکرده و آن‌ها را خفه کند.
لازم به یادآوری است که آخوندهایی که نمایش جمعه اصفهان را می‌گردانند از سرکوب‌ترین آخوندهای حاکم هستند که به دستور آن‌ها حملات شدیدی علیه زنان میهنمان اتفاق افتاده که اسیدپاشی یکی از آن‌هاست.
خانم سروناز چیت‌ساز مسئول کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران، ضمن محکومیت اعمال وحشیانه و قرون‌وسطایی علیه زنان گفت:
«رژیم زن ضد بشر و زن‌ستیز آخوندی با افزایش سرکوب و توسل به این تمهیدات سرکوبگرانه سعی در مهار اعتراضات اجتماعی دارد که زنان به‌عنوان نیروی اصلی و پیشتاز همواره در آن نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کرده‌اند.
 اما زنان و جوانان ایران باید در مقابل این توحش قرون‌وسطایی با ایستادگی، طرح‌های سرکوبگرانه رژیم را خنثی کرده و آن‌ها را عقب برانند».