رئیس ستاد نیروهای مسلح آخوندها: حضور در سوریه و عراق سپر امنیتی رژیم است

پاسدار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آخوندی، بار دیگر اذعان کرد مداخلات جنایتکارانه و قتل عام مردم بی دفاع در سوریه و عراق سپر امنیتی رژیم آخوندی است.

وی در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه گفت: «پاسداران ....هم‌اینک با حمایت و همراهی با مقاومت اسلامی سوریه و عراق خود را «سپر امنیت» ملت ایران و بلکه امت اسلامی قرار داده‌اند». پاسدار باقری تأکید کرد «سپاه پاسداران... با هدایتهای» خامنه ای «قدرت «بازدارندگی» و توان دفاعی» رژیم آخوندی را «فراتر از جغرافیای ایران به رخ جهانیان کشیده» است. وی می افزاید: همانطورکه خمینی گفته بود «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»(رسانه های رژیم آخوندی ۳ اردیبهشت۱۳۹۶). مقصود خمینی و خامنه ای و پاسدارانش از کشور چیزی جز فاشیسم دینی حاکم بر ایران نیست. پیش از این خامنه ای گفته بود اگر جلوی دشمن را در سوریه نمی گرفتیم «باید در تهران, فارس, خراسان و اصفهان جلوی آنها را می‌گرفتیم» (رسانه های خبری رژیم- ۱۶ دی ۱۳۹۵).
اعترافات آشکار بالاترین سرکرده نیروهای مسلح رژیم ایران به خوبی نشان می دهد که تا این رژیم بر سر کار است، دخالتهایش در تمام منطقه از جمله سوریه و عراق ویمن و لبنان و بحرین ادامه خواهد داشت. چیزی که ضرورت گذاشتن سپاه پاسداران در لیستهای تروریستی و خلع ید از این رژیم و پاسداران در منطقه را مضاعف می کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳ اردیبهشت ۳۹۶(۲۳ آوریل۲۰۱۷)