محکومیت یک جاسوس رژیم ایران در آلمان و ضرورت گنجاندن سپاه پاسداران در لیست تروریستی

دادگاه جزایی برلین یک جاسوس رژیم ایران بنام مصطفی حیدر س. را به ۴ سال و سه ماه حبس محکوم کرد. به گفته منابع امنیتی آلمان این جاسوس برای "نیروی قدس سپاه پاسداران" با هدف انجام عملیات تروریستی در آلمان و فرانسه دست به جمع‌آوری اطلاعات زده بود.

نماینده شورای ملی مقاومت ایران در آلمان دکتر معصومه بلورچی حکم دادگاه برلین را دلیل دیگری در اثبات این حقیقت دانست که فاشیسم دینی حاکم بر ایران دست از صدور تروریسم بر نمیدارد.
این پرونده همچنین نشان میدهد که علاوه بر وزارت اطلاعات آخوندها که از سه دهه پیش دست اندرکار اقدامات تروریستی در کشورهای اروپایی بوده است، سپاه پاسداران و نیروی قدس حوزه فعالیتهای تروریستی را فعالانه به اروپا گسترش داده اند. سپاه پاسداران یک ارگان تروریستی است که نه تنها در خاورمیانه به جنگ افروزی و گسترش بنیادگرایی مشغول است بلکه صلح و امنیت جامعه جهانی و اروپا را نیز تهدید میکند.
خانم بلورچی خواستار شناسایی و اخراج کلیه جاسوسان و ماموران رژیم ایران در خاک آلمان و اروپا شد و افزود زمینه سازی سپاه پاسداران برای اقدام تروریستی در آلمان، ضرورت قرار دادن آنرا در لیستهای تروریستی مضاعف را میکند. وی تاکید کرد که این لیست گذاری میتواند بعنوان یک اقدام پیشگیرانه در رابطه با عملیات تروریستی در خاک اروپا عمل کند.
”مصطفی حیدر س.” که ۳۱ سال دارد و پاکستانی الاصل است در ژوئیه ۲۰۱۶ در آلمان دستگیر شد. به گفته منابع قضایی آلمان این فرد پیش از دستگیری‌اش به مدت دست‌کم یک سال در خدمت "نیروی قدس سپاه پاسدران" بوده و برای ایران جاسوسی می‌کرده است. سخنگوی دادگاه برلین گفت وی به طور دائم حقوقی معادل ۲۰۵۲ یورو در ماه برای جاسوسی از ایران دریافت می‌کرده است.

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان
۷ فروردین ۱۳۹۶ (۲۷ مارس ۲۰۱۷)