تشدید بحران نمایش انتخاباتی رژیم آخوندی بدنبال صحبتهای خامنه ای

صحبتهای ولی فقیه ارتجاع در آغاز سال جدید، مخاصمات باندهای درونی رژیم بر سر نمایش انتخابات را تشدید کرده است.

کریمی قدوسی، عضو مجلس رژیم از باند خامنهای در تشریح صحبت های خامنه ای در شروع سال جدید، گفت: باید رئیس جمهوری انتخاب شود که دارای روحیه انقلابی و با انگیزه باشد، زیرا اداره کشور با روحیه سلطنتمآبانه جوابگوی مشکلات نیست و همانطور که (خامنه ای گفت) تمام مشکلات حل شدنی در دوره ۴ ساله حل میشود ولی مردم باید درست انتخاب کنند.
کریمی قدوسی افزود: مردم رئیس جمهور بی انگیزه، خسته، غیرانقلابی انتخاب کردند، در مسأله برجام (خامنه ای) بارها تأکید کرد (نباید) عطش توافق داشته باشیم که خودمان هم فکر کنیم تا زمانی که توافق صورت نگیرد مشکلات برطرف نمیشود.
سخنرانی خامنه ای در ابتدای سال نشاندهنده این بود که حرکت دولت در بخش اقتصادی موفق نبوده و نه برجام و نه انجام وظیفه مدیران نتوانسته تغییری در زندگی و معیشت مردم ایجاد کند. (فارس 4/1/96)

یک عضو دیگر مجلس رژیم از باند خامنه ای گفت: با دولت رفاه زده نمیتوان اقتصاد مقاومتی را محقق کرد... دولت برای ایجاد اشتغال و رونق تولید منتظر وین، لوزان و ژنو بود. (فارس 4/1/96)

فولادگر، از اعضای مجلس ارتجاع نیز گفت: دولت در شرایطی که باید نگاه اش به درون میبود، در سالها اول مردم و فعالین اقتصادی را منتظر برجام گذاشت و بعد از برجام هم منتظر شرایط پسابرجام شد. (نسیم آنلاین 4/1/96)
سپاه پاسداران نیز در خبرگزاری خود در مطالب متعددی ناکارآمدی دولت آخوند روحانی را به ویژه در زمینه اقتصادی برجسته میکند. از جمله به نقل از یک کارشناس اقتصادی رژیم نوشته است: اگرچه براساس آمار و ارقام تورم در مجموع یک رقمی شده اما تورم در سبد خانوار و کالاهای اساسی و مصرفی مردم همچنان بالاست، نسبت درآمدها به هزینهها کاهش یافته و مردم فقیرتر شدهاند. (فارس 4/1/96)

یک رسانه باند خامنه ای نیز با حمله به روحانی کارنامه شکست برجام را یادآور شد و نوشت: هم اکنون نقل و انتقال دلاری هیچ بانک ایرانی با بانک خارجی میسر نبوده و در واقع مشکل همچنان پابرجا است.
بعیدی نژاد از اعضای تیم مذاکره کننده پس از عزیمت در اعترافی تلخ عنوان کرد حتی حساب بانکی سفارت (نظام) در لندن نیز کماکان بسته است. ( رجانیوز 4/1/96)

در مقابل آخوند روحانی در آخرین سخنرانی خود در خراسان جنوبی، بار دیگر کارنامه رئیس جمهور مطلوب باند رقیب را یادآور شد و جواب آنها را به نتایج نمایش انتخابات ماه آینده موکول کرد. وی گفت: در دوران گذشته برای خرید اجناس مجبور بودیم از طریق صرافها پول جابه جا کنیم و در حقیقت به روشهای دوران قاجار برگشتیم. اما امروز از آن شرایط نجات یافتیم و این بخاطر به صحنه آمدن مردم در انتخابات خرداد ۹۲ بود و این که مردم خواستند که این اتفاق افتاد.(آریا 3/1/96)