همبستگی پارلمانترها و شخصیت ها با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

پارلمانترها و شخصیتهای بین المللی، طی پیامهایی ضمن محکوم کردن موج اعدامها و سرکوب و تروریسم دیکتاتوری آخوندی با مقاومت ایران ابراز همبستگی کرده و به شرکت در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران درپاریس فراخوان می دهند.

همبستگی پارلمانترها و شخصیت ها با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

جوردی سباستیا -نماینده پارلمان اروپا از اسپانیا
من جوردی سباستیا، نماینده پارلمان اروپا هستم. من از حوزه والنسیا در اسپانیا و عضو گروه سبزها و اتحاد اروپای آزاد هستم. من یکی از بیش از (۲۷۰) نماینده پارلمان اروپا هستم که بیانیه ای را امضاء کرده ایم که خواستار روابط روشن بین اتحادیه اروپا و حکومت ایران هستیم که بر اساس احترام به حقوق بشر بنا شده باشد.
ما خواهان این هستیم که اتحادیه اروپا روابط خود را با دیگر کشورها، به احترام به حقوق بشر و لغو حکم اعدام مشروط کند که در موردرژیم ایران بطور واقع بسیار بسیار وحشتناک است. ما میخواهیم که اتحادیه اروپا با استفاده از قدرت خود برای بهبود حقوق بشر در آنجا کمک کند چرا که مردم بسیاری درآنجا رنج میبرند و ما میتوانیم و باید به آنها کمک کنیم.

پتری سارماوما -نماینده پارلمان اروپا از فنلاند
همبستگی پارلمانترها و شخصیت ها با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریسدوستان عزیز
مبارزه برای یک ایران آزاد و دمکراتیک ادامه دارد. ما بیش از ۲۷۰ نماینده پارلمان اروپا هستیم که بیش از یک سوم تمام نمایندگان از تمامی گروه های سیاسی و از همه ۲۸ کشور عضو. را شامل می شود.
ما حامیان حقوق بشر در ایران و حامیان مقاومت ایران هستیم. و من خالصانه امیدوار هستم که یک روزی جهان برای ایران و مردم آن جای بهتری باشد. من کاملاً یقین دارم که یکروز حقوق بشر بخش مهمی از سیاست اتحادیه اروپا در رابطه با ایران خواهد شد، چیزی که البته خیلی وقت پیش میباید انجام میشد.
برای همه آرزوی یک گردهمایی بسیار عالی در پاریس در روز ۹ ژوئیه در حمایت از خانم مریم رجوی و مبارزه برای یک ایران آزاد و دمکراتیک رادارم.


همبستگی پارلمانترها و شخصیت ها با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

سرتیپ البطیش از فرماندهان ارتش آزاد
احساس تعهد و مسئولیت متقابل در مقاومت ایران به رهبری خواهر مریم رجوی و مقاومت (سوریه) و ارتش آزاد در خاک سوریه، دلیل بر این است که دشمن ما مشترک است و دردمان مشترک است و طبق این گفتة مشهور، اگر عضوی به‌درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار، وضعیت مشترکی داریم.
به مقاومت و استقامت و تلاش پیگیرانه برای یک مبارزه مشترک فرا می‌خوانم و این‌که نگذاریم رژیم به خواستة خودش از طریق طولانی‌کردن بحران و استفاده از نیروهای شر دیگر، برسد. ما می‌دانیم مقاومت ایران چه فشارهایی را در تمامی پهنه‌ها متحمل می‌شود. ما باید ادامه بدهیم و مقاومت کنیم تا به پیروزی برسیم؛ و این پاداش استقامت‌کنندگان است که خداوند به آن بشارت داده است. خداوند متعال انشاءالله پیروزی را برای مردم ایران و مردم سوریه محقق خواهد کرد. رژیم ایران، علت شر در منطقه است. این حزب‌الله و شبه نظامیان (رژیم) ایران بودند که سوریه را به شرایط کنونی رسانده‌اند. آنها علت فتنة کل منطقه هستند، چه در لبنان، چه در یمن، چه در سوریه و چه در عراق.
والآن مزدوران را به‌خدمت می‌گیرند که وارد نبرد و جبهه می‌شوند و به‌محض این‌که اتفاقی می‌افتد، سریعاً سلاح را زمین گذاشته، پا به فرار می‌گذارند و کشته می‌شوند. صدها جسد الآن وجود دارد و کسی نیست که آنها را از روی زمین بردارد. طبعاً دخالت رژیم ایران واضح و آشکار است و متأسفانه بهای آن‌را مردم ایران می‌دهد.
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس پیامی به مردم اروپا و کشورهای آمریکایی و آمریکای لاتین و مردم آسیا است؛ پیام این است که وضعیت مردم ایران را تشریح می‌کند. من سال گذشته در این گردهمایی شرکت کردم که یک جشنوارة بسیار مؤثر بود. آنها به‌عنوان پیام‌رسانی برای کشورشان هستند.
مردم ایران، خواستار آزادی و امنیت برای تمامی خلق‌های منطقه هستند. و فعالیت مقاومت ایران در کنفرانس‌های سالانه چه در فرانسه و چه در کشورهای دیگر، ما و مردم منطقه را به اشراف میرساند که در ایران تنها با رژیم آخوندی روبرو نیستیم بلکه مردم ایران دارای یک مقاومت و اپوزیسیون قوی است.