همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس توسط نمایندگان پارلمان اروپا

پارلمانترها و شخصیتهای بین المللی، طی پیامهایی ضمن محکوم کردن موج اعدامها و سرکوب و تروریسم دیکتاتوری آخوندی با مقاومت ایران ابراز همبستگی کرده و به شرکت در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران درپاریس فراخوان می دهند.

همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس توسط نمایندگان پارلمان اروپا

یوزو رادوش - وزیر دفاع سابق کرواسی و نماینده پارلمان اروپا
دوستان ایرانی عزیز،
بسیار خوشحال هستم که این فرصت را دارم تا به شما پیامی از پارلمان اروپا بدهم.
مانند بسیاری دیگر از همکارانم، ما اخیراً بیانیة مشترکی را حمایت کردیم که توسط بیش از ۲۷۰ نماینده پارلمان اروپا امضاء شده و اتحادیه اروپا را فرامیخواند که برای گسترش روابط خود با ایران، پیش شرط بهبود حقوق بشر را بگذارد. ما شاهد هستیم که آمار اعدام ها بطور دراماتیکی رو به افزایش است. تنها در ماه مه ۷۳ نفر را اعدام کردند. ما بعنوان افراد اروپایی و دمکرات، بر این باور هستیم که احترام به حقوق بشر میباید در کانون روابط اروپا با کشورهای دیگر باشد، بخصوص با کشوری مانند ایران که بالاترین آمار اعدام در جهان را دارد.
لذا من میخواهم به شما اطمینان خاطر بدهم که ما به حمایت خود از اپوزیسیون دمکراتیک تحت رهبری خانم رجوی که اخیرا ایشان را در پارلمان اروپا دیدیم ادامه میدهیم و امیدوار هستیم که کشور شما به زودی آزاد شود.


همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس توسط نمایندگان پارلمان اروپا

پاتریسیا تویا - رئیس گروه پارلمانی حزب دمکرات ایتالیا در پارلمان اروپا
من پاتریسیا تویا و نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا هستم.
میخواستم از این فرصت استفاده کرده و همبستگی خودم را با مردم ایران که تحت دیکتاتوری مذهبی زندگی میکنند اعلام کنم. من بطور خاص نگران زنان در ایران هستم و همه محدودیتهایی را که باید تحمل کنند. مردم ایران لایق یک رهبر دموکرات هستند. من سمپاتی زیادی به رهبر مقاومت ایران، خانم مریم رجوی دارم که چند بار او را اینجا در بروکسل ملاقات کرده ام. در ماه مارس گذشته او در پارلمان اروپا بود. رهبری او بعنوان یک زن مسلمان برای یک ایران آزاد دمکراتیک امید دهنده است
من یکی از امضاء کنندگان بیانیه ۲۷۰ نماینده پارلمان اروپا در مورد حقوق بشر در ایران بودم که اخیراً اعلام شد. این بیانیه که توسط تعداد بسیاری زیادی از همکارانم امضاء شده است این پیام قوی را به مردم ایران میدهد که ما در اروپا به دمکراسی در ایران اهمیت میدهیم و به حمایت از ابتکار عمل های مشابه برای یک ایران آزاد ادامه میدهیم.
به همین دلیل است که من همه را تشویق میکنم که در برنامه پاریس ۹ ژوئیه شرکت کنند و امیدوارم گردهمایی شما یک پیروزی بزرگ باشد.


سرتیپ عبدالاله بشیر النعیمی رئیس ستاد پیشین ارتش آزاد سوریه در یک مصاحبة اختصاصی با سیمای آزادی دربارة شب همبستگی مقاومت ایران با انقلاب سوریه، گفت:
سرتیپ عبدالاله بشیر النعیمی - رئیس ستاد پیشین ارتش آزاد

همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس توسط نمایندگان پارلمان اروپا

این (جلسه) پیامی بود خطاب به رژیم بشار اسد و رژیم آخوندها در ایران مبنی بر این‌که هر چقدر هم رژیم آخوندها از رژیم اسد حمایت کند، نیرو بفرستد و دخالت نظامی کند، عمر این رژیم به یاری خدا به زودی به پایان می‌رسد.
(رژیم ایران) تلفات بسیاری را در نبردهای جاری در جنوب حلب داده است. انقلاب سوریه در هر حال به یاری خدا پیروز خواهد شد و مقاومت ایران هم به یاری خدا همراه آنان بر آخوندها و ولایت فقیه پیروز خواهد شد».
سرتیپ عبدالاله بشیر النعیمی با تشریح حمایت تمام‌عیار حکومت آخوندی از رژیم اسد با اعزام عوامل سپاه قدس و حزب‌الشیطان و سایر شبه نظامیان رژیم، اضافه کرد:
بیش از 80 هزار نیرو از سوی رژیم ایران در خاک سوریه حضور دارند که در کنار رژیم اسد می‌جنگند که البته آنها نمی‌توانند مانع شکست رژیم اسد شوند، کما این‌که هیچ تأثیری بر ارادة انقلابیون و انقلاب سوریه نخواهد داشت و انقلاب سوریه پیروز خواهد بود.
اگر انقلاب سوریه انشاءالله پیروز شود، رژیم آخوندها در سوریه و ایران شکست خواهد خورد.