پیام های همبستگی زندانیان سیاسی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

زندانیان سیاسی در زندانهای اوین و گوهردشت کرج طی پیامهایی، حمایت خود را از گردهمایی سالانه مقاومت در پاریس را اعلام کردند و هموطنان را به حضور هرچه گسترده تر در این گردهمایی فراخواندند.

زندانی سیاسی علی مغزی پدر دو مجاهد اشرفی در پیام خود نوشت: بی شک ملت ما حق زندگی آزاد را دارد، چرا که طی سالیان طلایه دارانش در اشرف، در زندانها و کف خیابانها قربانیها داده اند.
این گردهمایی با این جمعیت کثیر که ترکیبی از میهمانان جهانی، هم میهنان، حامیان، اشرف نشانان، خانواده های زندانیان سیاسی، خانواده های اشرفیان وآزادیخواهان از بند رسته را تشکیل میدهد، ندای همبستگی و ایستادگی و ندای مظلومیت غیر قابل انکارمردم سرکوب شده ایران است.
امکانات میایند و میروند، اما این حمایت های ارزشمند و تثبیت گر شماست که میماند و راه میگشاید. درود بر شما نگهبانان شرف و آزادگی که حضورتان گواه و بینه ای بر مطالبات برحق بی کم و کاست ملت ایران است. حضور شما نوید پیروزی و حجت رسایی است در برابر چشمها و گوشهایی است که نمیخواهند ببینند و بشنوند.
بر پایه همین حضور است که اعلام میکنیم: یک، دو، سه، صد، هزار اشرف می سازیم
بند هشت اوین. علی معزی

زندانی سیاسی ارژنگ داودی نیز طی پیامی هموطنان را به حضور درگردهمایی مقاومت در پاریس فراخواند
وی در قسمتی از پیام خود نوشت:
در این سرزمین بی پرنده و بی بهار که سراسر زندان بی کرانه ای است با طلوع سپیده دم فردا، دستهای آزادی از وفور زندگی سرشار میشود
ارژنگ داودی در این پیام ضمن مرور اقدامات سرکوبگرانه و جنایتکارانه رژیم طی 37 گذشته، می افزاید: دیگر تنها راه چاره برای رهایی از شر ستم کاران زالو صفت حاکم فقط و فقط مبارزه سازمان یافته و تلاش همه جانبه برای تغییر کلیت رژیم قرون وسطایی فقیه و به ثمر رساندن انقلاب سوم، یعنی انقلاب دمکراتیک ایرانیان است،
ما بخاطر تلاش مصرانه در راه همین آرمانهاست که در سیاهچالهای استبداد گرفتار مانده ایم. اینک نیز در درون سلولهای تنگ و تاریک رژیم فاسد فقیه دستان امیدوار خود را به سوی آزادیخواهانی دراز میکنم که برای نجات ایران و ایرانی میکوشند و به سهم خود از همه آنان دعوت بعمل میاورم تا در گردهمایی نهم ژوییه 2016 در پاریس حضور به هم رسانند.
 زنده باد ایرانی، پاینده باد ایران، پیروز باد مبارزات حق طلبانه ایرانیان
ارژنگ داودی . زندان رجایی شهر

یک زندانی سیاسی دیگر در زندان گوهر دشت کرج نیز طی پیامی، با تقدیر از پایداری و مقاومت اشرفیان در لیبرتی، می نویسد:
از همه شما دوستان که با شرکت خود در کهکشان آزادی، از تغییر دموکراتیک در ایران و سرکون کردن رژیم آخوندی حمایت می کنید تشکر می کنم حضور شما و شخصیتهای خارجی در این گردهمایی، مشت محکمی است بر سینه مماشات گران و حمایت از سرنگونی رژیم آخوندی و حمایت از برنامه های خانم رجوی برای ایران آزاد فرداست.