مریم رجوی: بی عملی در مقابل تراژدی بزرگ قرن در حلب لکه ننگ جامعه جهانی است

سبعیت آخوندها و متحدان و مزدورانشان، نشانه شکست آنها در نجات دیکتاتور سوریه است

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، بمبارانهای وحشیانه حلب و کشتار سبعانه مردم سوریه به ویژه زنان و کودکان توسط بشار اسد و رژیم ضدبشری آخوندی و متحدان و مزدوران آنها را یک جنایت بیسابقه جنگی و تراژدی بزرگ قرن توصیف کرد که وجدان بشریت معاصر را جریحه دار کرده است. وی گفت پایداری مردم و اپوزیسیون سوریه به ویژه حلب قهرمان یک الگوی پر افتخار است که هیچگاه فراموش نخواهد شد و بی عملی در مقابل این تراژدی لکه ننگی در کارنامه جامعه جهانی است.
خانم رجوی افزود: رشد و گسترش داعش در منطقه، موج تروریسم در اروپا و امواج گسترده پناهندگان نتیجه بلافصل بی مجازات ماندن جنایاتی است که پنج سال است توسط دیکتاتور سوریه و رژیم ایران و مزدورانش در منطقه جریان دارد.
خانم رجوی افزود: سبعیت بیسابقه یی که این روزها به خصوص در حلب جریان دارد، در عین حال استیصال رژیم آخوندی و متحدانش در رویارویی با انقلاب سوریه و ارتش آزاد و شکست فضاحت بارش در نجات حکومت اسد را برملا می کند. همچنانکه تجربه پنج سال گذشته نشان داده است بسیج جنگی رژیم آخوندی و متحدانش در مقابل اراده مردم و اپوزیسیون سوریه هیچ سرنوشتی جز شکست خفت بار نخواهد داشت.
پس از آنکه بسیج جنگی رژیم آخوندی در سوریه با شکست مواجه شد و پاسداران کارکشته و حزب الشیطان و گله های مزدوران نتوانستند اسد را نجات دهند و تلفات گسترده پاسداران روحیه آنها را متزلزل کرد، خامنه ای ناگزیر برای اولین بار پس از جنگ ایران و عراق واحدهای ارتش تحت امرش را برای یک جنگ تجاوزکارانه خارجی به باتلاق سوریه فرستاد. مجلس دست نشانده رژیم روز دوشنبه۱۳ اردیبهشت (۲مه) برای روحیه دادن به پاسداران و مزدوران در هم شکسته رژیم تصویب کرد که به خانواده کشته شدگان غیر ایرانی در سوریه تابعیت ایرانی داده شود.
رژیم آخوندی به منظور سرپوش گذاشتن بر ابعاد تلفات و میزان مشارکت ارتش تحت امر ولی فقیه در سوریه، از برگزاری مراسم رسمی و علنی برای کشته شدگان ارتش جلوگیری می کند، سردمداران رژیم از درهم شکستن سریع روحیه ارتش و امواج نارضایتی و نافرمانی در صفوف آن قویاً نگران هستند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵(۳مه ۲۰۱۶)