ایران: شلاق زدن یک زن در ملآ عام

رژیم زن ستیز آخوندی یک زندانی زن را در روز ۸ اردیبهشت (۲۷ آوریل) در شهرستان گلپایگان در استان اصفهان در ملآ عام شلاق زد. فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران به منظور کنترل جامعه سرکوب را در هفته های گذشته شدت بخشیده است و مانند همیشه زنان بیشترین بار و فشار این سرکوب را تحمل می کنند.

در همین راستا نیروی سرکوبگر انتظامی تهران در روز شنبه ۲۸ فروردین در رابطه با دور جدید سرکوب به بهانه آخوندساخته بدحجابی اعلام کرد: «از صبح امروز ماموران پلیس در قالب گشت‌های مختلف در نقاط مختلف پایتخت مستقر شده و با بدپوششی، کشف حجاب داخل خودرو و... برخورد می‌کند». )خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۸ فروردین(
حسین ساجدی نیا سرکرده انتظامی تهران در ۳۰ فروردین خبر از راه اندازی ۷۰۰۰ پلیس مخفی موسوم به گشت نامحسوس داد. وی ضمن اعلام اختیارات کامل این نیروها، در مورد وظایف این گشتها گفت:”این ۷ هزار نفر پلیس، هم آموزش‌دیده‌اند و هم ضابط قضایی هستند و توان انجام این اقدامات را دارند».
صادق لاریجانی رئیس قضائیه رژیم زنان را تهدید به مجازات کرد و گفت:”تمام کسانی که در اثر غفلت یا اشتباه مرتکب هنجارشکنی می شوند باید بدانند که رعایت حقوق دیگران الزامی است و حتی اگر اعتقاد شخصی به قانونی ندارند باید آن را رعایت کنند؛ بدحجابی و بی‌حجابی جرم است و مجازات آن در قانون معین شده است».جام جم ۶ اردیبهشت
خانم سروناز چیت ساز مسئول کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ضمن محکومیت اعمال وحشیانه و قرون وسطایی علیه زنان گفت: “رژیم ضدبشری و زن ستیز آخوندی با افزایش سرکوب و راه اندازی چنین نمایشات خیابانی سعی در مهار اعتراضات اجتماعی که زنان به عنوان نیروی اصلی و پیشتاز همواره در آن نقش تعیین کننده ای ایفا کرده اند، دارد. اما زنان و جوانان ایران باید در مقابل این توحش قرون وسطایی، با ایستادگی طرح های سرکوبگرانه رژیم را خنثی کرده و آنها را عقب بنشانند».

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۹ آوریل ۲۰۱۶)