لشکر کشی خامنه ای و کشتار در حلب برای سرپوش گذاشتن بر بحران در آستانه نمایش انتخابات

•    گردانهای سپاه از کرمانشاه، اصفهان، قم، گیلان، فارس، خراسان، خوزستان و ... در جنگ با مردم سوریه
•    کشته شدن صدها سرکرده سپاه و شبه نظامیان مزدور از جمله افسران زرهی و توپخانه
•    پیام خامنه ای به پوتین: با همه امکانات و توان به جنگ در سوریه ادامه خواهیم داد

فاشیسم دینی حاکم بر ایران در هفته های اخیر به لشکر کشی جنایتکارانه اش به سوریه ابعاد جدیدی بخشیده و دهها هزار تن از پاسداران و مزدوران غیر ایرانی خود را در اطراف حلب متمرکز کرده است تا هماهنگ با بمباران وحشیانه غیرنظامیان، به کشتار بیرحمانه مردم محروم روستاها و شهرکها و شهرهای این منطقه بپردازند. هفته گذشته دهها تن از سرکردگان پاسداران و صدها تن از مزدوران در جبهه حلب کشته شده اند.
خامنه ای ولی فقیه نظام آخوندی با این قدرت نمایی جنایتکارانه مذبوحانه در صدد است در آستانه نمایش انتخابات خبرگان و مجلس رژیم بر بحرانهای فزاینده داخلی اش سرپوش بگذارد. بحرانهایی که پس از عقب نشینی در پروژه سلاح اتمی به نحو بیسابقه یی بالا گرفته است. برخی از واحدهای پاسداران و مزدورانشان در این جبهه به شرح زیر است:
۱- دو گردان از سپاه موسوم به نبی اکرم از استان کرمانشاه، این دو گردان قبل از اعزام توسط سرتیپ پاسدار بهمن رحمانی، فرمانده این سپاه توجیه شده و یک دوره ۲۵ روزه آموزشی در ارتباط با سوریه را در کرمانشاه گذرانده‌اند. در ۴۰ روز گذشته از این گردانها دهها کشته و زخمی در سوریه به جای مانده است.
۲- دو گردان از لشگر ۱۷پاسداران از استان قم موسوم به علی بن ابی طالب، این دو گردان از اوایل دی ماه در سوریه مستقر شده اند و تا به حال شمار زیادی از آنها از جمله چند تن از فرماندهان آن کشته شده اند.
۳- دو گردان از لشکر عملیاتی سپاه پاسداران موسوم به قدس از استان گیلان.
۴-دو گردان از سپاه موسوم به جواد الائمه استان خراسان شمالی.
۵-گردانهایی از تیپ ۲۱ مستقل زرهی از نیشابور موسوم به امام رضا که به تازگی سرکرده آن یعنی پاسدار سرتیپ محسن قاجاریان در شمال حلب کشته شد. شماری از فرماندهان این تیپ نیز پیش از این در سوریه به اسارات درآمده یا کشته شدند.
۶-چند گردان از سپاه استان فارس، سرهنگ صفدر حیدری جانشین فرمانده گردان توپخانه این سپاه در روزهای گذشته در جبهه حلب کشته شد.
۷-گردانهایی از لشگر ۱۴ موسوم به امام حسین استان اصفهان.
۸-گردانهایی از لشکر ۷ موسوم به ولی عصر استان خوزستان.
۹-چندین گردان از عوامل افغانی رژیم ایران موسوم به فاطمیون به تازگی به منطقه حلب اعزام شده اند که در روزهای اخیر تلفات بالایی داشته اند.
۱۰-گردانهای حزب الله تحت فرماندهی فردی به نام ذوالفقار.
۱۱-گردانهای مختلف شبه نظامیان عراقی مانند سپاه ۹ بدر، جنبش النجبا، کتائب حزب الله، عصائب اهل الحق و تیپ موسوم به ابوالفضل العباس و گردانهای امام علی.
۱۲-پاسدارانی که وارد شهرهای نبل و الزهرا در شمال حلب شده اند با شماری ازآخوندها همراهی میشدند . یکی از آنها علی کعبی پسر آخوند عباس کعبی عضو مجلس خبرگان است و دیگری شیخ عباس نام دارد. حاج کربلا یکی از فرماندهان سپاه (پسر سید جواد فرمانده نیروهای سپاه در حلب) به همراه دو نفر از سرکردگان حزب الله لبنان نیز از حدود دو هفته پیش در نبل و الزهرا مستقر شده اند.
 
پاسداران طبق دستور خامنه ای از هرگونه درگیری با داعش خودداری کرده و تنها علیه ارتش آزاد و اپوزیسیون سوریه می جنگند.
از سوی دیگر بر اساس گزارشهای رسیده از درون رژیم، به دنبال تعلیق تحریمها، خامنه ای دستور داده است بودجه بیشتری در اختیار سپاه پاسداران، حزب الله و شبه نظامیان جنایتکار برای جنگ در سوریه قرار گیرد. علی اکبر ولایتی مشاور خامنه ای در روز ۱۴ بهمن پیامی از خامنه ای را در مسکو به پوتین رئیس جمهور روسیه مبنی بر ادامه جنگ در سوریه با همه امکانات و توان منتقل کرد.

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
۱۶بهمن۱۳۹۴ (۵فوریه ۲۰۱۶)