کابوس رژیم آخوندی از خطر مجاهدین

رژیم آخوندی در بحبوحه بحران انتخابات و شقه در رأس نظام ولایت فقیه، تلویزیون رژیم، گزارشها و تصاویری از مقطع قیام 30خرداد و خطر سرنگونی برای تمامیت رژیم پخش کرد.

یاد آوری مقطع قیام 30خرداد و خطر سرنگونی
خمینی: بترسید از روزی که فاتحه همه مارا بخوانند!
خمینی: بترسید از اون روزی که این مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست و یک انفجار حاصل بشود از اونروز بترسید که ممکن است یکی از ایام الله خدای ناخواسته باز پیدا بشد و اونروز دیگر قضیه این نیست که برگردیم به 22بهمن قضیه این است که فاتحه همه ما را می‌خوانند.
سی ام خرداد 1360 در حالی‌که چند روزی است طرح عدم کفایت بنی صدر در مجلس در حال بررسی است منافقین و طرفداران بنی صدر در خیابانها آشوب به‌پامی‌کنند.
هاشمی رفسنجانی در مجلس: خبر آشوب دیروز عصر رو که با پرچمداری منافقین خلق و پیکار و اقلیت فدایی و به اسم رئیس‌جمهور در حال عزل انجام شد اطلاع دارند اطلاع دارند آقایون, اونچه که واقع شد در آستانه در جریان بحث عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهور خود بهترین گواه عینی عدم کفایت رئیس‌جمهوره, چون نقطه مهمی که من یادمه و مکرر از لبان مقدس امام شنیدم این بود که امام متأثر بود از این‌که رئیس‌جمهور با این گروهکهای محارب آشوب طلب و بر‌انداز روابط ارگانیک برقرار کرده و مکرر امام به من گفتند که من به ایشون پیغام دادم که موضع خودش رو در مقابل اینها معین کنه و او جواب نداد و یکروز در حضور من جمع ما با آقای بازرگان و با آقای بنی صدر امام با اوقات تلخی با آقای بنی صدر گفتند که از جرایم شما این است که شما با این گروه های ضداسلام و ضدانقلاب رابطه دارید ایشون گفت نه من چه رابطه ای دارم؟ ایشون گفت شما اینها رو مسلح کردید امام لرزید و این جمله رو گفت بعد ایشون جواب داد که خب من اسلحه دادم که خودشون رو حفظ کنند جانشان در خطر بود امام گفت به درک که جانشان در خطر باشه به جهنم که در خطر باشه شما می‌خواهید کی رو حفظ کنی؟ در حکومت اسلامی با اسلحه کی؟ و با این صراحت در حضور آقای بازرگان و من و دوستان دیگه به خود آقای بنی صدر امام اینجوری با ایشون برخورد کرد ایشون تغییر موضع نداد.  

رفسنجانی: دیروز من از لحظاتی که درگیری شد تا اواخر وقت تا تقریبا نیمه‌شب در جریان برخوردهای تهران بودم و مستقیماً صداهای اخبار رو گاهی با صداهای خودشون می شنیدم.

از نیروهای امنیتی و دستگاه قضا می‌خواهم که واقعیت را درک کنند اینها محارب اند, اینها طاقی اند, اینها قیام کردند علیه جمهوری اسلامی