بیانیه کمیته پارلمانی مصری برای ایران آزاد، دفاع از حقوق مجاهدان اشرفی درلیبرتی

 

بیانیه کمیته پارلمانی مصری برای ایران آزاد - فراخوان به خلع ید از رژیم آخوندی درکشورهای عربی

رژیم مذهبی حاکم بر ایران که بدنبال شکست وعقب نشینی در پروژه اتمی، خود را در چنبره بحرانهای خفه کننده داخلی، منطقه ای و بین المللی می بیند، کماکان راه حل را در صدور بیشتر بحران به خارج از مرزها و بویژه ادامه سیاستهای خصمانه و مداخله جویانه اش در کشورهای عربی و در سرکوب نیروی اصلی اپوزیسیون خود در داخل و خارج کشور می یابد.
سیاستی که باعث انزجار و محکومیت گسترده دولتهای عربی و احزاب و جریانات ملی این کشورها شده و آنها راه حل را در خلع ید از این رژیم درکشورهای عربی و حمایت از مقاومت مشروع مردم ایران می دانند.
ما مطلع شده ایم که اخیر تعدادی از افراد نیروی قدس به اسم خانواده ساکنان کمپ لیبرتی با هماهنگی سفارت رژیم ایران در بغداد و زیر نظر فالح فیاض مشاور امنیت ملی در دولت عراق و با همکاری افسران زیر دست وی ضمن عبور از همه سیطره های ورودی به فرودگاه، خودشان را به کمپ لیبرتی رسانده و بلافاصله اقدام به دادن شعارهای تحریک آمیز علیه ساکنان و همچنین گرفتن عکس و فیلم از لیبرتی کرده اند. این اعمال تحریک آمیز ما را به یاد اقدامات همین افراد در کمپ اشرف در سالیان گذشته و قتل و جنایتهای بعد از آن می اندازد.
 ما به عنوان کمیته پارلمانی مصری برای ایران آزاد، هشدار می دهیم و تاکید می کنیم که این تحرکات باید متوقف شود. دراین رابطه دولت امریکا و سازمان ملل در قبال ساکنان کمپ لیبرتی تعهدات مشخص دارند و باید از دولت عراق تضمین مشخص برای عدم تکرار این تحرکات بگیرند.


تلویزیون التغییر
کمیته پارلمانی برای آزادی ایران گفت رژیم حاکم بر تهران در پی شکست و عقب نشینی از پروژه اتمی، خودش را در چنبره بحرانهای داخلی و منطقهیی و بین المللی خفه کننده می بیند و هم چنان برای صدور بحرانهایش به خارج از مرزها به‌ویژه سیاستهای خصمانهاش علیه کشورهای عربی و دخالتش درامور داخلی آنها و هم چنین به استفاده از سرکوب علیه اپوزیسیون اصلیش در داخل و خارج کشور، ادامه می دهد.
بیانیه این کمیته اقدامات تحریک آمیزی را که تعدادی از عناصر سپاه قدس علیه ساکنان کمپ لیبرتی تحت نام دیدار خانواده انجام می دهند محکوم کرد و خواستار متوقف کردن این فعالیتهای سرکوبگرانه شد، به خصوص که دولت آمریکا و سازمان ملل در قبال ساکنان لیبرتی تعهد دارند.
 
روزنامه السیاسیه چاپ کویت: «همسبتگی مصریها با ساکنان کمپ لیبرتی»
کمیته پارلمانی مصری برای ایران آزاد با صدور یک بیانیه، محاصره کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد را که محل استقرار اعضای مجاهدین خلق است؛ محکوم کرد و تحرکات مزدوران نیروی ترویستی قدس و اَعمال تحریک آمیز و شعار دادن آنها علیه ساکنان لیبرتی را یادآور اقدامات مشابه در اطراف کمپ اشرف دانست و نسبت به آنها هشدار داد.
کمیته پارلمانی مصری برای ایران آزاد، تاکید کرده است که دولت امریکا وسازمان ملل باید از دولت عراق تضمین مشخص برای عدم تکرار این تحرکات بگیرند.

سایت ایلاف عربستان: کمیته پارلمانی مصری برای ایران آزاد طی یک بیانیه مطبوعاتی اش که یک نسخه از آن بدست ایلاف رسیده، اعلام کرد این کمیته که سالهاست بطور مستمر مسئله حقوق پناهندگان ایرانی ساکنان اشرف و لیبرتی را دنبال می کند، اخیر مطلع شد که تعدادی از افراد نیروی سپاه قدس تحت عنوان دیدار با خانواده با هماهنگی سفارت رژیم ایران در بغداد و زیر نظر فالح فیاض مشاور امنیتی دولت عراق و با همکاری افسران زیر دست وی ضمن عبور از سیطره های متعدد، خودشان را به کمپ لیبرتی رسانده و اقدام به سردادن شعارهای تحریک آمیز علیه ساکنان و گرفتن عکس و فیلم از لیبرتی کرده اند.
ما به عنوان کمیته پارلمانی مصری برای ایران آزاد از دولت امریکا وسازمان ملل می خواهیم که طبق تعهداتی که در قبال ساکنان کمپ لیبرتی برعهده دارند، از دولت عراق تضمین بگیرند که این اقدامات تحریک آمیز تکرارنشود.