زوزه های رژیم آخوندی و پیامهای پرسوز و گداز خامنه ای و روحانی در پی هلاکت پاسدار همدانی

سران رژیم ولایت فقیه به عزاداری برای هلاکت مهره اصلی خامنه ای که در سوریه سرکردگی نیروهای متجاوز رژیم را بر عهده داشت و به کشتار آزادیخواهان این کشور مشغول بود، پرداختند.

ولی فقیه ارتجاع در زوزه های خود با دجالبازی مسخره یی درمورد هلاکت پاسدار همدانی درحلب و صدها کیلومتر دورتر از حرم حضرت زینب، مدعی شد که این جلاد مردم سوریه، مشغول دفاع از حریم اهل بیت در حومه دمشق بوده است.
آخوند حسن روحانی رئیس جمهور فاشیسم دینی نیز طی پیامی پاسدار جنایتکار حسین همدانی را ”فرمانده دلاور” لقب داد و کشته شدن وی را ”فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق” برای نظام ولایت فقیه توصیف کرد.
رفسنجانی هلاکت پاسدار همدانی را ضایعه اسفبار برای سپاه پاسداران توصیف کرد و به خامنه ای تسلیت گفت.
پاسدار جعفری، سرکرده سپاه پاسداران جهل وجنایت در پیام خود اذعان کرد که اگر پاسدار همدانی نبود دیکتاتور خونخوار دمشق سقوط می‌کرد و بنابراین رژیم سوریه به او مدیون است.
پاسدار شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت رژیم در توجیه هزینه های کلان آخوندها برای حفظ رژیم بشاراسد گفت: اگر افرادی مثل پاسدار همدانی در سوریه نایستند ناامنی و بی‌ثباتی به مرزهای ما خواهد رسید.
پاسدار رحیم صفوی سرکرده قبلی سپاه و مشاور عالی خامنه‌ای گفت: بخش عمده‌یی از خدمات پاسدار همدانی در تقویت محور سوریه، قابل بیان نیست.

رسانه‌های بین‌المللی هلاکت پاسدار حسین همدانی، سرکرده نیروهای رژیم در سوریه را مهم و یک شکست برای رژیم توصیف کردند. تلویزیون سی ان ان به نقل از مقامهای آمریکایی گزارش داد، مرگ حسین همدانی فرمانده در سوریه شکستی برای نیروهای طرفدار این رژیم است.
وال استریت ژورنال نیز نوشت: حسین همدانی فرمانده ارشد نظامی رژیم ایران که نقشی حیاتی در تلاشهای این رژیم برای دفاع از رژیم اسد بازی می‌کرد، کشته شد. روز پنجشنبه ارتش فتح حمله‌ای را علیه نیروهای رژیم در منطقه شمال حلب انجام داده بود.
وال استریت ژورنال افزود: پاسدار همدانی مستقیماً بر سازماندهی شبه نظامیان طرفدار اسد نظارت داشته است.  قبل از اعزام به سوریه برای تأمین آموزش نیروهای رژیم اسد، فرمانده یک واحد نظامی سپاه بود و سرکوب تظاهرات سال 88 را برعهده داشت.

هلاکت پاسدار حسین همدانی، پهنه جدیدی برای بروز جنگ گرگها در مسائل منطقه‌یی پس از توافق زهرآلود اتمی به وجود آورده است.
یک روزنامه باند خامنه‌ای به نام وطن امروز رفسنجانی را به خاطر این که اتئلاف رژیم، سوریه و روسیه را مورد انتقاد قرار داده به باد حمله گرفت. رفسنجانی در دیدار با رئیس پارلمان کروآسی گفته بود، باید به دنبال راه حل سیاسی بود.
این روزنامه اظهارنظری رفسنجانی در مورد سوریه عجیب دانست و نوشت: این نخستین باری نیست که رفسنجانی در موضوع سوریه، دقیقاً موضع خلاف مواضع رسمی نظام را اتخاذ می‌کند. آمریکایی‌ها بارها اعلام کرده‌اند نتیجه ملموس برجام را باید در تحولات منطقه‌یی شاهد باشند. آنها موضوع سوریه را نخستین موردی می‌دانند که پس از توافق هسته‌یی باید درباره آن تعیین تکلیف شود... شاید با توجه به شرایط فعلی بتوان گفت همدانی، شهید مقابله با نفوذ آمریکاست.
شایان ذکراست که رفسنجانی قبلا اذعان کرده بود که حاکم سوریه مردم این کشور را باسلاح شیمایی کشتار می کند.