تشدید جنگ باندهای رژیم با نزدیک شدن پایان مذاکرات و افشای امتیازهای داده شده رژیم

نزدیک شدن پایان مذاکرات و افشای امتیاز های داده شده توسط رژیم، جنگ گرگها و حملات باندها به یکدیگر را تشدید کرده است.

به نوشته روزنامه اعتماد متعلق به باند روحانی- رفسنجانی، آخوند طائب سرکرده قرارگاه چماقداران خامنه ای، به دلواپسان اتمی گفته است: «به نظر من مذاکرات شکست خورده است و دولت و حامیانش به دنبال مقصر میگردند و دلیل اینکه یکشبه بنزین(سهمیه ای) راحذف یا نان را گران میکنند اعمال فشار بیشتر به مردم به بهانه تحریم و متقاعدکردن مردم به هرنوع توافقی است».
اعتماد طرح دلواپسان برای کفن پوشیدن و تظاهرات علیه مذاکره کنندگان رژیم را فاش کرد و افزود که آخوند طائب، سرچماقدار خامنه ای آنها را از این کار برحذف داشته و گفته است: «این وضعیت باعث میشود(که) اگر مومنین به مذاکرات اعتراض کنند و توافق هم حاصل نشود، با ایجاد جوسازی در رسانه ها معترضین را مقصر شکست مذاکرات معرفی کنند، لذا باید بسیار محتاط و با بصیرت مساله را پیگیری کرد و رفتارهایی مانند کفن پوشیدن فعلا نابجاست».
 
روزنامه رسالت از باند ولی فقیه در سرمقاله خود پذیرش بازرسی از مراکز نظامی رژیم را نگران کننده خواند و نوشت: پذیرش بازرسی از مراکز نظامی به معنای باز کردن دروازه مراکز سری و محرمانه کشور به روی دشمن و نیز تسهیل اجرای گزینه نظامی حریف و نوعی خلع سلاح داوطلبانه و کاهش توان دفاعی نظام است باید آب پاکی را روی دست آمریکاییها ریخت و نشان داد ما نیازی نه به توافق داریم نه ادامه مذاکرات و تیر خلاص را باید به زیاده خواهیهای آنها زد. فقط با این رویکرد میتوان به نتایج مذاکرات خوشبین بود.
رسالت آخوندی، درمورد اظهارات آخوند روحانی در روز 3خرداد راجع به آزادسازی سرزمین اقتصادی، افزود: عبور از خطوط قرمز، نوعی وادادگی است. ما برای آزادسازی سرزمین اقتصادی نمی توانیم کلید پادگا نهای نظامی را به دشمن بدهیم. ملت ما نمیتواند بپذیرد هزینه رفع تحریمها که نه به دار است نه به بار، بازجویی از دانشمندان هسته ای به عنوان اسیر این نبرد دیپلماتیک را هم بپذیریم!
یک گزارش ساده از توافقات به عمل آمده نشان میدهد فتح خرمشهری در کار نیست. فقط یک قلم خسارت اقتصادی توافق در این فتح الفتوح اقتصادی 18 میلیارد دلار برایمان هزینه دارد.  غنائم ما در فتح خرمشهر مشخص است. غنائم در فتح جدید خرمشهر که رئیس جمهور از آن یاد میکنند چیست؟ رفتن به سمت تز "هر توافقی از عدم توافق بهتر است" تیر خلاص به منافع و مصالح و امنیت ملی است. ملت و رهبری زیر بار چنین توافقی نخواهند رفت.

یک رسانه دیگر باند خامنه ای نوشت: «تیم مغبون مذاکره‌کننده کشورمان شایسته هیچ رقم دلسوزی و همدردی نیست.... به این ترتیب تنها عامل رسمی بن‌بست مذاکرات و عدم لغو تحریم‌ها، در داخل تیم مذاکره‌کننده و دولت یازدهم قابل جست‌وجو است که با «اعتماد به کدخدا» شکست مذاکرات را عملا به سیاستی حتمی و قابل پیش‌بینی تبدیل کرد».

در همین حال یکی از عوامل باند روحانی رفسنجانی باند خامنه ای را عامل به شکست کشاندن مذاکرات اتمی خواند و با تهدید جناح مقابل به رفراندوم نوشت: «بعد از توافق لوزان مواضع منتقدان توافق، به سوی جلوگیری از تحقق توافق تمایل پیدا کرده است، اصولگرایان تندرو و یا حتی دلواپسان، اساسا با هیچ نوع توافق بین ایران و آمریکا همراه نیستند چراکه میخواهند وضعیت فعلی همچنان ادامه داشته باشد.سعید جلیلی حتی یکبار در مجلس یا رسانه ها حاضر نشد توضیح دهد بر سر چه موضوعاتی با خانم اشتون صحبت کرده است. حالا امروز اذعان کرده که فلان کار باید بشود یا نشود، انتظار میرود آقای روحانی نیز برای ساکت کردن منتقدان مفاد توافق را با مردم در میان بگذارند و حتی در صورت لزوم موضوع رفراندوم را مطرح کنند».