گرد همایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - 23 خرداد 94 (13 ژوئن 2015)

ایران دمکراتیک و غیر اتمی

سرنگونی خلیفه ارتجاع و تروریسم

با هزار اشرف و ارتش آزادی

می توان و باید!

گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت ایران روز شنبه 23خرداد 94 (13 ژوئن2015) در پاریس، با شرکت نمایندگان جوامع ایرانی و شخصیتها و هیأتهای پارلمانی از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود. در فراخوان کمیته برگزاری برای دعوت از عموم هموطنان و حامیان مقاومت به شرکت هرچه فعالتر در این گردهمایی، آمده است:

هموطنان،

جوانان، زنان و مردان آزاده ایران،

اشرف نشانها،

در سالگرد قیام 30خرداد1360، سر آغاز مقاومت انقلابی، روز شهیدان و زندانیان سیاسی و سالروز تاسیس ارتش آزادیبخش ملی، همزمان با سالگرد قیامهای مردم ایران در سال88 و در دوازدهمین سالگرد کودتای درهم شکسته 17ژوئن به موازات بمباران قرارگاههای ارتش آزادی در بند و بستهای ننگین ارتجاعی - استعماری برای متلاشی کردن مقاومت سازمانیافته مردم ایران، گردهمایی بزرگ مقاومت را بر گزار می کنیم.

این گردهمایی در شرایطی برگزار می شود که حضور رزمنده، تظاهرات بی وقفه، اعتصاب غذا و تحصنهای بی سابقه شما، همراه با پایداری پرشکوه مجاهدان آزادی در اشرف و لیبرتی، توطئه های دشمن را درهم پیچیده و وجدان بشریت معاصر را برانگیخته و با جلب حمایت برجسته ترین شخصیتها و حقوقدانان و نمایندگان بیش از یک میلیارد از مردم جهان، بزرگترین حق ملت ایران را -که حق مقاومت برای آزادی و حاکمیت مردم است- به کرسی نشانده است.

مشعلهای فروزان 17 ژوئن، حماسه های درخشان ”مقاومت به هرقیمت“ در اشرف و لیبرتی، و ایستادگی خستگی ناپذیر شما در تمامی این سالها، کلان توطئه ها و سرمایه گذاریهای رژیم ولایت فقیه را برای ازمیان برداشتن این مقاومت- از 17 ژوئن تا لیستهای پاره پاره در آمریکا و اروپا و از حملات جنایتکارانه زرهی و موشکی به اشرف و لیبرتی تا پلید ترین اشکال خیانت و جنایت علیه بشریت در قتل عام 52 مجاهدخلق دراشرف- درهم شکست.

در گیر و دار سختترین آزمایشها، آنچه به اثبات رسید، حقانیت و اصالت مقاومت ایران به عنوان راه حل و پاسخ اصیل سیاسی و آرمانی و مردمی در برابر ارتجاع و بنیادگرایی و توحش و تروریسم تحت نام اسلام بود؛ آنهم با پشتوانه یی تاریخی از اسناد زرین سیاسی و بین المللی و دهها حکم قضایی، که به حق، انقلاب حقوقی در عرصه جهانی توصیف شده، و نه فقط چتر حفاظتی رزمندگان آزادی و کیان جنبش مقاومت مردم ایران، بلکه گنجینه یی در خدمت تمامی جنبشهای رهایبخش و خلقهای تحت ستم است.

هموطنان،

یاران اشرف نشان،

گردهمایی بزرگ در آستانه 30 خرداد، نماد شکوهمندی از همین مقاومت و پایداری انقلابی است که به عنوان عامل تعیین کننده ایرانی، زهر شکست و محکومیت را به کام خامنه ای و سیاستهای شوم تولید بمب اتمی و صدور تروریسم و سلطه جویی در منطقه ریخته، و بادکنک تاخت و تازهای جنون آمیز خلیفه ارتجاع را از لبنان و سوریه تا عراق و یمن ترکانده است.

این گردهمایی، صدای ملت ایران برای برچیدن برنامه تولید بمب اتمی است که هدفی جز تضمین بقای رژیم ولایت فقیه و تأمین پشتوانه یی برای فاشیسم مذهبی و مداخله جویی و جنگ افروزی ندارد و ایران و ایرانی نخستین ضرر کنندگان و مخالفان آن هستند.

این گردهمایی، فراخوان برای خلع ید و خلاصی منطقه از شرارت خلیفه ارتجاع و دست اتحاد مردم و مقاومت ایران به سوی همه نیروهای دموکراتیک و میهن پرست منطقه و جهان، برای مقابله با تروریسم و فاشیسم مذهبی و تحمیل خلافت ارتجاعی است.

این گردهمایی، کارزار بزرگ دفاع ازحقوق و تضمین حفاظت مجاهدان اشرفی در لیبرتی طبق کنوانسیونهای بین المللی و تعهدات مکتوب حفاظتی آمریکا و ملل متحد و فراخوان به باز گرداندن سلاحهای حفاظت شخصی آنها برای تأمین حق مشروع دفاع از خود در برابر شبه نظامیان رژیم آخوندی و نیروی تروریستی قدس است؛ حقوقی که جامعه بین المللی و هزاران حقوقدان و پارلمانتر و قبل از همه، توده های مردم عراق و پارلمانترها و نیروهای ملی و دموکراتیک این کشور مدافعان پیگیر آن بوده و هستند.

هموطنان،

یاران اشرف نشان،

امروز جهان گواهی می دهد که بر خلاف تمامی دعاوی شیادانه برای بزک کردن چهره استبداد خون آشام مذهبی، در دوره آخوند روحانی، موج اعدامها و سرکوب بی دنده و ترمز آزادیها در ایران، بسا بیشتر و بدتر شده است. گردهمایی بزرگ مقاومت، فریاد آزادیخواهی و کارزار جهانی وخستگی ناپذیر شما برای دفاع از آلترناتیو دموکراتیک و حق حاکمیت ملت ایران است.

آری، ایران دمکراتیک و غیر اتمی، سرنگونی خلیفه ارتجاع و تروریسم و بنیادگرایی، با هزار اشرف و ارتش آزادی، می توان و باید!

زمان:23خرداد94- 13ژوئن 2015

مکان : پاریس -ویلپنت