بالا گرفتن فضیحت فساد چند ساله در دفتر خامنه‌ای

به دنبال بالا گرفتن فضیحت فساد چند ساله در دفتر خامنه‌ای و برملا شدن اسناد این پرونده، آخوند محسنی اژه یی معاون و سخنگوی قضائیه رژیم روز دوم آبان ۹۵در کنفرانس خبری خود از صدور قرار منع تعقیب در اتهام اصلی پرونده سعید طوسی خبرداد و گفت:«در مسئله و شکایت اعمال منافی عفت، حکم قرار منع تعقیب صادر و قطعی شده است».

این درحالیست که به رغم شکایات متعدد شاکیان خصوصی از چندسال پیش، این پرونده مدتهاست که به دستور شخص خامنه ای به طور کامل بسته شده است.
آخوند اژه ای روز دوم آبان ضمن اعتراف به همین واقعیت، و درعین حال، برای رفع و رجوع دخالت خامنه ای، اضافه کردکه درمورد اتهام دوم سعید طوسی یعنی «تشویق به فساد» نیز ابتدا «قرار منع تعقیب» صادر شده بود، ولی با توجه به قرائن موجود، قرار شده که تحقیق، فقط درمورد اتهام دوم –که اتهامی فرعی و سرپوش جرائم اصلی است-ادامه یابد.
اظهار نظر آخوندمحسنی اژه یی در مورداین پرونده چند ساله فساد در دفتر خامنه ای درحالی صورت می گیرد که اخیرا افشاگریها در رسانه ها و شبکه های اجتماعی در این رابطه بالا گرفته و از همین رو آخوند اژه ای روز دوم آبان بعد از اعتراف به  بستن پرونده تحت عنوان قرار منع تعقیب، گفت: دادگاه سعید طوسی باید غیرعلنی برگزار شود و ضدانقلاب به دنبال سودجویی از این پرونده‌هاست.
قبل از موضعگیری آخوند اژه یی، جعفر دولت‌آبادی، دادستان جنایتکار رژیم در تهران نیز گفته بود که آخوند صادق لاریجانی،‌ رئیس دستگاه قضایی رژیم، این پرونده را فاقد ادله اثباتی جرم تشخیص داده است که این، نشان دهنده اجرای دستور خامنه ای توسط آخوند لاریجانی است.
گزارش رسانه‌های رژیم هم نشان میدهد که به دنبال این اظهارنظر، جعفر دولت‌آبادی دستور مختومه شدن این پرونده را صادر کرده است.
مختومه کردن پرونده با ادعای مسخره« فقدان ادله»، درحالیست که  دلایل و  اسناد مکتوب و سی دی ها و نوارها و شکایات متعددی در مورد تکرار اعمال مجرمانه توسط سعید طوسی از مهره های دفتر سراپا فساد خامنه ای از چند سال پیش در سیستم قضائیه رژیم ثبت و ضبط شده و بسیاری از آنها هم افشا شده و حاکی از فساد و تجاوزات مکرر است و حقیقت این است که موضعگیری آخوند اژه یی در روز دوم آبان نیز اعترافی ناگزیر به همین اسناد، به ویژه اسناد مربوط به دخالت خامنه ای برای بستن پرونده است. ‌آنهم در شرایطی که اعدامهای وحشیانه و دستگیریهای خودسرانه توسط دستگاه قضایی خامنه ای به بهانه های واهی و آخوند ساخته در پرونده های بدون ادله به طور روزمره ادامه دارد.
مادر داغدار ریحانه جباری که مظلومانه به دست دژخیمان خامنه ای اعدام شد در این باره می گوید:۱۵ مهر 1393، یعنی یک هفته بعداز اینکه ریحانه را روز تعطیل بردند و پشت پایش را زخم کردند، و او را برگرداندند، سه جوان، سه پسر جوان ، پرونده ای را که بر علیه یک قاری قران راه انداخته بودند در قوه قضاییه ، رفت در کشوی یکی از مسئولین . حالا تا بیاید بیرون
درباره پرونده فساد دفتر خامنه ای ، رسانه‌ها گزارش دادند که رئیس دفتر خامنه‌ای در تماس با یکی از شاکیان با تهدید به او گفته است که محاکمه سعید طوسی به نفع آنها نیست.