ساعت 12:30-گزارش از تهران: شهر به شدت متلهب و مردم متشنج هستند

ساعت 1330-به وقت محلی-  صدها نیروی موتور سوار یگان ویژه و بسیج و امنیتی درحال مانور در خیابانهای اطراف میدان آزادی و میدان صادقیه هستند. چندین هزار نفر از نیروهای رژیم در این مناطق مستقر شده اند و مردم و جوانان منتظر فرصتی هستند تا تجمع کنند. جو خیابان محمد علی جناح و خیابان آزادی و خیابانهای منتهی به میدان صادقیه ملتهب است.
در خیابان منتهی به ایستگاه مترو صادقیه (ضلع شمالی مترو) که به نام خیابان ولیعصر است در نقاط مختلف مردم آتش روشن کرده بودند تا گاز های اشک آور را خنثی کنند و در تقاطع خیابان ولیعصر با خیابان باقری که بر روی کانال آب صادقیه و نزدیک مترو است یک موتور سیکلت نیروهای یگان ویژه توسط جوانان به آتش کشیده شد و نیروهای سرکوبگر به مردم حمله کردند و حتی  در داخل راهرو زیرزمین ایستگاه مترو هم گاز اشک آور پرتاب کردند که تعداد زیادی در آنجا دچار مشکلات تنفسی شدند.
در خیابان آزادی تقاطع صادقیه ساعت1300-  در حالی که در خیابان آزادی طرفداران رژیم در حال حرکت به سمت میدان آزادی بودند در چند نقطه نیروهای سرکوبگر به جوانان و مردمی که از نظر آنها مشکوک بودند هجوم می آوردند و آنها را بازرسی  می کردند و ده ها نفر از جمله تعداد زیادی از زنان را دستگیر کردند
زنان دستگیرشده را  در ساعت ده و نیم به یک اتوبوس شرکت واحد که در خیابان اکبری (از خیابانهای منتهی به خیابان آزادی حوالی میدان آزادی) منتقل کردند و بلافاصله  اتوبوس را با اسکورت نیروهای سرکوبگر از آنجا خارج ساختند.
درگیری شدید در آریاشهر ادامه دارد، تعدادی در این درگیری زخمی شده اند.