جلسه گرامیداشت خاطره شهیدان قتل عام ۶۷ در پاریس، ضرورت محاکمه سران حکومت آخوندی

در گرامیداشت سالگرد قتل عام ۳۰ زندانی سیاسی، جلسه ای با حضور جمعی از اشرف نشانان و نیز حامیان مقاومت در پاریس برگزار شد.

در این جلسه که توسط انجمن پناهندگان ایرانی هواداران مقاومت ایران در پاریس ترتیب داده شده بود ابتدا شرح کوتاهی از قتل عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی که با حکم خمینی دژخیم به شهادت رسیدند داده شد. و سپس فراخوان اشرف نشانها و هواداران مقاومت مبنی بر تشکیل دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده قتل عام سال ۶۷ و قرار دادن مسولین این جنایات در مقابل عدالت قرائت شد.

سخنرانی آزاده عالمیان:

دراین ماه همه هواداران مقاومت ازجمله ما که دراینجا جمع شده ایم بافعالیت های گسترده وبرگزاری اکسیونها وجلسات ضمن محکوم کردن این قتل عام خواهان آن هستیم که شورای امنیت ملل متحد دراسرع وقت دادگاه ویژه رسیدگی به جنایات رژیم ایران علیه بشریت وبخصوص پرونده قتل عام سال ۱۹۸۸ راتشکیل دهد ومسئولان این جنایات درمقابل عدالت قرارداده شود.

سپس بهزاد نظیری زندانی سیاسی در رژیم آخوندی و از اعضای کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت به سخنرانی پرداخت.
وی ضمن گرامیداشت خاطره ۳۰۰۰۰ قهرمان سربدار، به بازگویی خاطرات شماری از شهدای این قتل عام وحشیانه پرداخت و ابعاد گسترده کارزاری که هماکنون برای دادخواهی این خونها در سراسر میهن و در اقصی نقاط جهان در جریان است را تشریح کرد.

سخنرانی بهزاد نظیری
این نوار این نوک کوه یخ و ما همه‌اش را نمی‌بینیم ما این غیض رژیم را می‌بینیم موضع‌گیری مقامات رژیم را می‌بینیم دیدم خبرگزاری فارس ۸ صفحه استدلال فقهی گذاشته که این کار خمینی درست بوده، ۸ صفحه. نوشته این را گذاشتیم که طلبه‌ها بخوانند که ذهنشان باز بشود. یعنی ببنینید چه مسئله‌ای ایجاد کرده درون رژیم یعنی یک حقیقت خونینی اون زیر جامعه ایران ۲۸ سال خفته بوده این یکدفعه اینطوری آمده واقعا یک زلزله‌ای ایجاد کرده واقعا آن جنبه اجتماعی‌اش را ما هنوز تماما فکر میکنم که نمی‌بینیم هنوز ما عمق این تاثیری که توی جامعه ایران گذاشته ما نمی‌بینیم ما غیض ر‌ژیم را می‌بینیم ما می‌بینیم که یک مقام رژیم میگوید که باید عذرخواهی کنیم آن یکی میگوید خفه، الان عذرخواهی چه معنی داره اینطوری دارند به همدیگر شلیک میکنند سر این موضوع. البته آن دست‌اندرکارهای اصلی یعنی خامنه‌ای و رفسنجانی و روحانی و اینها همه فعلا خفه هستند ولی خوب بقیه که حرف میزنند خرچنگ نظام که حرف میزنه داره حرفهای خامنه‌ای را میزند دیگه یعنی دارد دفاع میکند کی اینها را وادار میکنه که بعد از ۲۸ سال اینجوری به دست و پا بیفتند برای اینکه این بزرگترین جنایت تاریخ کشورمان را توجیه کنند یا بخواهند توجیه کنند این خیلی موضوعیه که ما نباید از کنارش بگذریم همینطوری از کنارش بگذریم خوب دیدید که هنوز اگر چه سایتهای فارسی یا تو رژیم این داستان دارد قلیان میکند یعنی واقعا زلزله سیاسی ایجاد کرده هنوز چنان که باید و شاید تو خارج منعکس نشده ولی این نشان میدهد که ما چقدر الان یایداین موضوع رو واقعا روش کار کنیم از کمپین از انعکاس‌گرفتن از اکسیون گذاشتن از همین نمایشگاهی که گذاشتید چه اهمیتی داردیعنی ازهرفرصتی استفاده کنیم برای این که این موضوع رو باید بفهمند افکار عمومی دنیا بشنوند بفهمند و این حتما بازتابش رو تو داخل خواهد داشت حتما خیلی از خانواده‌ها خیلی از کسایی که هنوز محل دفن عزیزانشان را نمیدانند چشم‌انتظارند که ما الان که بعد از ۲۸ سال این موضوع اینطوری رو آمده مطرح شده و گریبان رژیم را گرفته چنانکه باید و شاید به این موضوع بپردازیم و فکر میکنم هر چقدر تلاش کنیم تو این زمینه کم تلاش کردیم