محکومیت اسیدپاشی باندهای رژیم توسط خانم سروناز چیت ساز

خانم سروناز چیت ساز مسئول کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران:

اخبار اسید پاشی توسط باندهای وابسته به رژیم به صورت زنان و دختران کشورمان بخصوص در اصفهان که در اینروزها  بسیار در مورد آن صحبت می شود و تا بحال 14 قربانی داشته و  بار دیگر عمق زن ستیزی و ضدیت با زنان را در رژیم آخوندی نشان میدهد. رژیمی که از همان اول، بر پایه سرکوب بویژه سرکوب زنان بنا شده و با شعار ضد اسلامی و ضد انسانی، « یا روسری یا توسری» فرهنگ ارتجاعی خودش را بر جامعه حاکم کرد و جنایتهایی در حق مردم این کشور به خصوص زنان کرد، که در هیچ کجا نظیر دارد و بدرستی مرکز بنیادگرایی و اسلام ارتجاعی است.  

آخوندها و دیگر سرکردگان این رژیم، برای ایجاد اختناق در جامعه و انجام جنایت هایشان، علاوه بر سوءاستفاده از اسلام، در بسیاری مواقع با درست کردن انواع و اقسام ارگانهای سرکوبگر بطور خاص در مورد سرکوب زنان تلاش کردند که به این اعمالشان لباس قانونی بدهند و از طرف دیگر طوری قوانین را تنظیم کردند که مزدوران سرکوبگر و باندهای وابسته شان با هیچ مانع قانونی مواجه نشوند و با دست باز به این جنایتها اشتغال داشته باشند.
مجلس آخوندی رژیم اخیراً لایحه ای را به تصویب رسانده تحت عنوان ” حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر” که درنتیجه این مصوبه، به اقداماتی نظیر همین اسیدپاشی و هرگونه توهین و اذیت زنان دست باز می دهد در ماده 2 این مصوبه آمده: « امر به معروف دعوت و واداشتن دیگران به معروف/  و نهی، بازداشتن از منکر است». حالا تشخیص اینکه معروف شامل چه اقداماتی می شود و منکر چه ، البته با تعابیر آخوندی بسیار روشن  است و هرکس میتواند هر جنایتی را انجام بدهد و ان را طوری  تفسیر کند که داشته امر به معروف یا نه از منکر می‌کرده.
همانطور که  خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در مورد این جنایت های تکان دهنده اسید پاشی به زنان در اصفهان گفتند: سکوت جامعه جهانی در مقابل این فجایع به بهانه مذاکرات اتمی، در عمل به معنای تشویق رژیم آخوندی برای ادامه این فجایع در ایران است. رژیمی که در وحشت از انفجار خشم زنان و جوانان به بهانه مقابله با بدحجابی دست به اقدامات سبعانه می زند.
28مهر1393