العربیه: اطلاعاتی از شبکه مافیایی حزب الله لبنان

تلویزیون العربیه در تاریخ چهاردهم بهمن اطلاعاتی از شبکه مافیایی حزب الله لبنان که دست اندرکار قاچاق مواد مخدر و سلاح است منتشر کرد:

در یک عملیات مخفیانه به نام ”کاساندرا” kasandra اعضای یک شبکه مافیایی حزب الله که دست اندرکار قاچاق مواد مخدر و تجارت آن در کشورهای جهان بودند دستگیرشدند.
اعضای این شبکه مافیایی مسؤل تامین پول حلال!!! برای حزب الله لبنان به منظور تهاجمات تروریستی در کشورهای جهان بودند.
اداره مبارزه با مواد مخدر امریکا فاش ساخت میلیونها دلاری که شبه نظامیان حزب الله برای کشتار غیر نظامیان در سوریه و در سایر عملیات تروریستی بکار می بردند، از طریق خرید و فروش مواد مخدر بدست می آید.
عملیات کساندرا در هفت کشور جهان ازجمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، آمریکا و بلژیک انجام شد. تاکنون 4 نفر دستگیر شده اند و این امکان وجود دارد که افراد مشکوک دیگری نیز دستگیر شوند.
بر اساس تحقیقات امریکا، عناصر حزب الله در جهت منافع شبکه های مافیا در آمریکای جنوبی روی قاچاق میلیونها دلار کوکائین کار می کنند، و این مواد را به امریکای شمالی و اروپا منتقل می کنند.
این افراد منافع حاصل از خرید و فروش کوکائین را برای سرکردگان حزب الله در بیروت می فرستند .اگر چه حمایت مالی و تسلیحاتی شبه نظامیان حزب الله توسط رژیم ایران است.
 تحقیقات نشان می دهد که با کاهش قیمت نفت رژیم ایران مجبور شده است از مزدورانش بخواهد با این شیوه ها بودجه خود را تأمین کنند.
 باند های حزب الله پول حاصل از قاچاق مواد مخدر را در خودروهای مستعمل جاسازی می کنند و این خودروها را با کشتی در مناطق مختلف دنیا جابجا می کنند.