ریموند تنتر:‌پرزیدنت منتخب شورای ملی مقاومت ایران در برابر کنگره آمریکا شهادت می دهد

سایت تاون هال، 27 آوریل، 2015 - بقلم ریموند تنتر -

در 29 آوریل 2015، زیر کمیتة تروریسم، منع گسترش سلاحها و بازرگانی، جلسة استماعی را با عنوان ”داعش: تعریف دشمن” برگزار خواهد کرد. عناوین فرعی این استماع درب را برای ارزیابی هر نوع خطری باز می کند. جامعة اطلاعاتی معلوماتی از منابع ضعیف و غیر موثق استفاده می کند که به مقایسه کردن آن با برآوردهای رسمی ختم می شود، به همین ترتیب، کنگره از اطلاعاتی که از منابع مختلف می آید استقبال می کند، این منابع شامل شهادت مخالفین که منجر به تدوین قانون می شود می باشد.

چرا برای مخالفین شهادت دادن در مقابل کنگره اهمیت دارد؟
نمایندة جمهوری خواه تد پو، رئیس کمیته امور خارجی زیر کمیتة کنگره در مورد تروریسم و منع گسترش سلاحها و تجارت، خانم مریم رجوی، رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران را دعوت کرده است که از طریق تله کنفرانس از پاریس در مورد تعریف دشمن، در این استماع شهادت بدهد. شورای ملی مقاومت ایران یک ائتلاف از گروههای اپوزیسیون می باشد که مشروعیت رژیم ایران را قبول نمی کنند. این مهم است که از چنین مخالفینی بشنویم، چرا که آنها دارای نقطه نظرات متفاوتی در رابطه با تعریف دشمن با آنچه بطور سنتی تفسیر می شود دارند.

آیا مریم رجوی فرد مناسبی برای شهادت دادن است؟
او فرد مناسبی است: بعنوان یک زن هوادار دموکراسی که یک دیدگاه مدرن نسبت به اسلام دارد، رجوی نمایندة آنچه مقابل حاکمان زن ستیز ایران است می باشد، آنها دنبال قدرت هستند، زنان را سرکوب می کنند، و یک دیدگاه افراطی نسبت به اسلام دارند.