سایت ایلاف- رجوی: طوفان قاطعیت بازوهای حاکمان ایران در منطقه را قطع خواهد کرد

اپوزیسیون ایران عملیات مشترک مقابله با اشغالگری ایران دریمن را که از امروز شروع‌شده امری ضروری برای مقابله با فاشیسم دینی حاکم بر ایران و مزدورانش در منطقه از عراق تا سوریه و لبنان و یمن توصیف کرد و بر ضرورت گسترش این ضربات بر رژیم و قطع بازوان آن در منطقه و سرنگونی رژیم ولایت فقیه تأکید نمود... در همین حال پارلمانترهای اروپایی به واداشتن رژیم ایران به متوقف کردن اعدام‌ها و سرکوب زنان و آزادی زندانیان سیاسی و احترام به آزادی شهروندان فراخواندند.

مریم رجوی رهبر مقاومت ایران ابتکار مشترک کشورهای عربی با نام ” توفان قاطعیت “ در مقابله با اشغالگری و تجاوز به یمن توسط رژیم تهران را که این مقاومت از این پیش‌تر خواستار آن بود یک اتحاد عمل بسیار ضروری و اجتناب‌ناپذیر توصیف کرده و بر ضرورت ” گسترش همه‌جانبه این دفاع برحق و مشروع در برابر فاشیسم دینی حاکم بر ایران و مزدورانش در سراسر منطقه از عراق و سوریه تا لبنان و یمن و سایر نقاط “ تأکید کرد.
رجوی طی اظهارات مطبوعاتی از مقر خود در پاریس در پی شروع عملیات نظامی عربی ” توفان قاطعیت “ علیه کودتای حوثی‌ها در یمن که عصر پنجشنبه ” ایلاف “ متن آن را دریافت کرد افزود ” ریشه بحران‌های این منطقه از جهان و کانون بنیادگرایی و صدور تروریسم و افراطی‌گری، رژیم ضد بشری آخوندی است و هیچ راه‌حلی جز قاطعیت در مقابل این رژیم و خلع ید از آن در منطقه و سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه در ایران ندارد “.
وی خاطرنشان کرد مقاومت ایران که خود اولین افشا کننده پروژه‌های رژیم ایران برای دست‌یابی به بمب اتمی است، از 12 سال پیش بارها هشدار داده بود که دخالت‌های رژیم ایران در عراق و دیگر کشورهای منطقه صدها بار خطرناک‌تر از برنامه اتمی آن است. او تأکید کرد ” علت تاخت‌وتازهای جنون‌آسا و بادکنکی رژیم آخوندی در منطقه سرپوش گذاشتن بر بحران‌های درمان‌ناپذیر و ورشکستگی همه‌جانبه‌اش است و سیاست مماشات و استمالت باعث تشویق آن در این سیاست تجاوزکارانه شده است “...
به قلم: اسامه مهدی

27 مارس 2015