مجله مصری هفت روز - ستارگانی در زندگانی من

مجله مصری هفت روز، در مقاله ای با عنوان ستارگانی در زندگانی من، به دیدگاه مریم رجوی در باره مقابله با بنیادگرایی پرداخته و می نویسد: به نظر او خامنه‌ای پروژه ” بنیادگرایی” و صدور ارتجاع به منظور رویارویی وصف بندی در برابر مقاومت وقیام مردم ایران استفاده می کند. تا بتواند برون‌رفتی از بن بست نظام و تغذیه سپاه پاسداران و شبه نظامیان بسیج، پیداکند. اما این آلترناتیو دمکراتیک رژیم آخوندی حاکم بر ایران است که پیروزمندی و اعتلای خود را درمقابل این رژیم بارز کرده است.

این مجله مصری نوشت: مریم رجوی خواستار آزادی ودمکراسی، برابری زن ومرد  و جدایی دین از دولت  است.
او گفت: از زمانی که ایرانیان در برابر رژیم پیشین ایران مقاومت کردند و اخگر مقاومت ایران به دست سازمان مجاهدین خلق برافروخته شد و خمینی قدرت را قبضه کرد، جامعه ایران نگذاشته این آتش خاموش شود و همچنان مقاومت میکند.
مجله مصری هفت روز می افزاید: مریم رجوی به مانند ژنرال دوگل در دوره یی که مقاومت فرانسه علیه فاشیسم را رهبری می کرد، شباهت دارد زیرا او نیز معتقد است که شعله های مقاومت هیچ گاه خاموش نخواهد شد. او می گوید رژیم آخوندها قابل اصلاح نیست و تاریخ و جامعه ایران و مقاومت آن میگویند: نه به مماشات، نه به تسلیم، نه به قانون اساسی ولایت فقیه ونه به فاشیسم ولایت فقیه، با تمامی جناحهایش.
مجله هفت روز (مصر) – شماره 90 – 7 اکتبر 2014