وال استریت آنلاین - مریم رجوی: چشمان خود را به روی جنایات رژیم نبندید

وال استریت آنلاین ـ 12 آوریل 2014- مریم رجوی سخنران اصلی گردهمایی بین‌المللی انجمنهای جوانان ایرانی که در پاریس برگزار شد، غرب را مستقیماً مخاطب قرار داد و گفت: «چشمان خود را به روی جنایات رژیم علیه مردم ایران نبندید و در رابطه با نقش رژیم در نسل کشی سوریه، تجاوز مرگبار به عراق و دخالت در امور دیگر کشورها در منطقه سر خود را برنگردانید“.

رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران از غرب خواست «سیاست مماشات و امتیاز دادن به رژیم را متوقف کنند». رجوی با اشاره به عکس‌العمل هیستریک رژیم ایران به قطعنامه اخیر پارلمان اروپا در مورد نقض حقوق بشر در ایران، گفت:“ترس شدید رژیم تهران از مسئله حقوق بشر دلیل دارد. کوچکترین شکاف در این رابطه راه را برای قیامها و شکسته شدن طلسم سرکوب باز میکند.”
نمایندگان انجمنهای جوانان ایرانی که در گردهمایی شنبه شرکت داشتند، نکات خانم رجوی در پارلمان اروپا در هفته گذشته را مورد تأکید قرار دادند که “حقوق بشر پاشنه آشیل این رژیم است”.
مبارزان جوان ایرانی تصریح کردند: “10 ماه پس از انتخابات قلابی رژیم آخوندی، روحانی نشان داده که که تنها مأموریت وی حفظ رژیم است. تعداد اعدامها طی این دوره بیش از 700 تن بوده و تعداد اعدامهای افراد زیر 18 سال افزایش داشته است. تبعیض نهادینه شده علیه زنان و اقلیتهای قومی و مذهبی عمیق‌تر و گسترده‌تر شده است. سانسور و محدودیت اینترنت سخت‌تر شده و بیش از هر زمان دیگری جوانان از امکان تبادل آزادانه اطلاعات و آزادی بیان محروم شده‌اند.”
مریم رجوی به کشتارهای متعدد در اشرف و حملات متعدد به کمپ لیبرتی که محل سکونت جدید ناراضیان ایرانی در عراق است اشاره کرد و گفت: ”ما میخواهیم که دبیرکل ملل متحد بطور قاطع هر گونه شراکت و چشم پوشی در مورد جنایت علیه بشریت را پایان دهد و یک تحقیقات مستقل را در مورد کشتار و گروگانگیری در اشرف انجام دهد. این قدمها برای ممانعت از جنایات بیشتر علیه بشریت و حفظ اعتبار و شأن ملل متحد ضروری است“.
قطعنامه گردهمایی تأکید کرد: این وظیفة جامعة بین‌المللی است که به جای نظاره گری و قبول این وضعیت، در کنار مردم ایران برای سرنگونی رژیم قرون وسطایی بایستد.