سوز و گداز رژیم از افشای جنایاتش توسط گزارشگر ویژه ملل متحد

رژیم آخوندی از ارائه گزارش احمد شهید به کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل و اعلام این که وضعیت حقوق‌بشر در ایران بدتر شده است، سوز و گداز کرد.

نماینده رژیم در سازمان ملل این گزارش، را که «ناعادلانه و بی‌توجه به واقعیتها» تنظیم شده حاصل اهداف سیاسی برخی از کشورها است توصیف کرد و با وقاحت اضافه کرد: هدف از اینگونه اقدامات چیزی جز تضعیف تلاشهای جمهوری اسلامی برای ایفای نقشی سازنده در همه زمینه‌ها از جمله موضوع حقوق بشر نیست.
جواد لاریجانی تئوریسین شکنجه و اعدام در دستگاه قضایی رژیم نیز در ژنو به تلویزیون سی.ان.ان گفت: این گزارش نامعتبر است و جهان غرب باید از جنگ خستگی‌ناپذیر (ما) علیه جرایم مربوط به مواد مخدر تشکر کند.
یک سایت نزدیک به ولی فقیه ارتجاع از تشابه فشارها در زمینهٴ اتمی و حقوق‌بشر ابراز نگرانی کرد و نوشت: اگر احمد شهید در ارتباط با حقوق‌بشر تحقیق می‌کند چرا خواستار آن شده که شبیه فشارهایی که در زمینه‌ی هسته‌یی به نظام وارد می‌شود از زاویهٴ حقوق‌بشری نیز به نظام فشارهایی از طریق مذاکرات حقوق‌بشر وارد شود؟».
تلویزیون رژیم نیز طی یک «گزارش سفارشی» مفصل، به سابقهٴ تعیین گزارشگر ویژه برای امور حقوق‌بشر در ایران پرداخت و از نقش مجاهدین در این رابطه سوز و گداز کرد: «از سال فکر می‌کنم سال 62 به خاطر مسائلی که مطرح شد برای ایران یک نماینده‌ی ویژه‌یی رو تعیین کردند و تحت نظر ایران قرار گرفت.
جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب مردمی که مواجه شد، بعضی از افزاد به طور طبیعی منافعشون با جمهوری اسلامی تعارض پیدا کرد به‌ ویژه گروههای تروریستی مثل منافقین، اینا از ایران متواری شدند. جمهوری اسلامی ایران فعالان زیادی داشته که بر علیه نظام بودند اینها در کشورهای خارجی به خاطر مسائل سیاسی که دولتهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران بودند حمایت می‌کردند اینها جایگاه خوبی رو برای خودشون دست و پا کردند و بودند، بعد این قضیه همیشه ادامه پیدا کرده».
تلویزیون رژیم - 7 آبان93