مسلم اسکندر فیلابی: کهکشانی متفاوت و غرور آفرین

گر مرد رهی میان خون باید رفت
از پای فتاده سرنگون باید رفت
تو پای به راه در نه و هیچ نپرس
خود راه بگویدت که چون باید رفت

با درود به ایرانیان میهن پرست و با غیرتی که در ۳۸ سال گذشته با شجاعت و شهامت در برابر رژیم مرتجع خمینی ایستادند و نقشه‌های شوم، ارتجاعی و استعماری را که تحت نام اسلام به اجرا می‌گذاشتند فاش کردند و هر لحظه با پرداخت جان و مال و آوارگی در کسوت مجاهد خلق و شورای ملی مقاومت ایران با سوزن کوه کندند و بدترین دزدان و آدمکشان و جلادان و شیادان تاریخ ایران و اربابانشان را به رسوایی کشاندند.

در این ۳۸ سال مبارزان آزادیخواه با صدق و فداکاری حداکثر برای آزادی و استقلال ایران قدم برداشتند و امسال با قیام بزرگ کهکشان دهم تیرماه ۹۶ در پاریس، که از نظر سازماندهی و شرکت فعال نوجوانان، جوانان، میانسالان و افرادی که از دوران انقلاب ضدسلطنتی و دزدیدن انقلاب به‌دست خمینی ملعون همواره فعال بودند بی نظیر بود، در سطح بین‌المللی به نمایندگی از طرف مردم اسیر ایران یک عظمت تاریخی ایجاد کردند.

شرکت فعال مردم ایران و حمایت انسانهای آزادیخواه و ضد تروریست از سراسر دنیا چنان لرزه ای به تن رژیم و مزدورانش انداخت که از سر ناچاری پرده از رسوایی همکاریهای چندین ساله زبانی و قلمی خود علیه مقاومت را کنار زدند و بازگویی کردند.

کهکشان امسال هم از نظر جمعیت و هم از نظر تنوع برنامه‌ها طوری برنامه‌ریزی شده بود که همه جوانب یک حکومت ملی ایرانی را با فرهنگ ها و آداب ملیتهای مختلف در بر می‌گرفت. سخنرانیهای سخنرانان دنیا زیر پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران غرور ملی هر ایرانی میهن‌پرست را بر می انگیخت. شخصیت های سیاسی کشورهای آمریکایی، اروپایی، آسیایی، استرالیایی و خاورمیانه‌یی در سخنرانیهای خود بر احترام بسیار نسبت به تاریخ و تمدن ایران و بر نقش مقاومت ایران و فداکاری قهرمانان اشرفی برای نجات مردم منطقه و جهان از خطر بینادگرایی و تروریسم تاکید می کردند. این نشاندهنده عظمت مقاومت ملی و مردمی ایران و تأثیر آن در سطح بین‌المللی و آرامش خاورمیانه پس از براندازی حکومت بی‌فرهنگ و تروریست‌پرور آخوندها بود.
مردم ایران پس از سالها زجر و مرارت و تحمل ظلم و جور و بی‌فرهنگی و عقب‌افتادگی رژیمی به‌غایت جبار که تمام ثروت ممکلت را به‌باد داده و بر اثر آن در منتهای فقر و بدبختی زندگی می‌کنند اکنون به مقاومتی می‌ نگرند که علیرغم سالیان تحمل فشارهای ارتجاع و استعمار، هیچگاه از ترقی‌خواهی و آرزوی آزادیهای فردی و اجتماعی و فرهنگی و مذهبی برای مردمشان دست برنداشته و می‌رود که ایران را چون مشعلی فروزان در خاورمیانه درخشان کند و کهکشان امسال را نمونه کوچکی از تحقق آرزوهای آینده خود می بینند.

در این کهکشان چشم اندازهای ایران آزاد فردا که در طرحها و مصوبات شورا آمده بود و یا از سوی رییس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت بر آنها تأکید شده بود از جمله آزادی اعتقاد یا عدم اعتقاد به مذاهب، برابری زن و مرد و حق آزاد پوشش بانوان با هر سلیقه شخصی در انظار همگان به‌خوبی به چشم می‌خورد و غرور ملی همه را بر می انگیخت.

گرد همایی بزرگ و بی نظیر امسال این حقیقت را به جهانیان نشان داد که در ایران فردا با تکیه بر قانون و آزادیهای فردی و اجتماعی فرار مغزها که یکی از آثار شوم حکومت آخوندهاست دیگر وجود نخواهد داشت و این ثروتهای بیکران مملکت و انسانهای نابغه و متفکر به ایران عزیزشان برخواهند گشت و ایران الگویی بسیار زیبا برای کشورهای خاورمیانه خواهد بود و مردم خاورمیانه هم می‌توانند با پیروزی این مقاومت و طلوع ایران آزاد آینده در صلح و صفا و دوستی پایدار با هم زندگی آرامی را داشته باشند.