فربد رضانیا:‌ تجدید عهد و پیمان با شهیدان راه آزادی در ویلپنت

اولین بار که من افتخار شرکت در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس را داشتم پنج سال پیش بود.

شهر اشرف در محاصره بود، تیر و تبر بود که بر تن بی سپر مجاهدین می‌خورد و مجاهدین قهرمان که جانانه در برابر ولی‌فقیه و مزدورانش مقاومت می‌کردند. من هم مانند هزاران هزار دیگر به پاریس رفته بودم تا از مقاومت مجاهدین اشرفی و مردم ایران در برابر ولی‌فقیه ارتجاع حمایت کنم.

ولی‌فقیه می‌خواست با شکنجه و کشتار و موشک‌باران مجاهدین را مجبور کند که از آرمان خویش دست بردارند، تشکیلاتشان را رها کنند و دست از مبارزه برای آزادی بشویند. ولی‌فقیه از مجاهدین اشرفی همان چیزی را می‌خواست که در دهه شصت از همه سربداران مجاهد و مبارز خواسته بود؛ و پاسخ مجاهدین همان جوابی بود که آن نسل قهرمان به ولی‌فقیه ارتجاع داده بودند که خواری و ذلت از ما دور باد.

نسل‌کشی یعنی از میان بردن یک نسل و همه ارزش‌ها و آرزوهای آن نسل. هدف خمینی ملعون از جنایات هولناک دهه شصت این بود که با کشتن پاک‌ترین و شریف‌ترین انسان‌ها ارزش‌های والای آن‌ها را هم بکشد و ضد ارزش‌های پلید آخوندی را جانشین آن کند. خمینی ملعون می‌خواست با کشتن آزادیخواهان، آزادیخواهی را از بین ببرد و استبداد دینی را تثبیت کند. از این رو اشرف سمبل شکست رژیم ولایت‌فقیه بود.

پایداری مجاهدین در اشرف و اشرف نشان‌ها در اقصی نقاط جهان نشان وفاداری به آرمان‌ها و اهداف صدوبیست هزار شهید راه آزادی بود. این مقاومت و ایستادگی بی‌نظیر به همه دنیا نشان می‌داد که ارزش‌ها و آرمان‌های نسل فدا و ایثار تا ابد پاینده است و اسمان هنوز غرق ستاره‌هاست.
امسال در شرایطی به پیشواز گردهمایی بزرگ مقاومت ایران می‌رویم که پوزه ولی‌فقیه ارتجاع و مزدورانش به خاک مالیده شده است. نه شلیک موشک، نه حمله مزدوران سپاه قدس، نه نصب صدها بلندگو، نه تحریم غذایی و دارویی و هیچ کدام نتوانست تشکیلات مجاهدین را نابود کند و یا خللی در عزم جزم آن‌ها برای سرنگونی ولایت‌فقیه ایجاد کند. مجاهدین سرفراز بر سر عهد و پیمان خود مانده و با حفظ تشکیلات و با حفظ ارمانشان زندان لیبرتی را ترک و به آلبانی مهاجرت کرده‌اند.

رژیم ولایت‌فقیه می‌خواست با کشتار مجاهدین در اشرف و نابود کردن تشکیلات مجاهدین، نسل‌کشی را که سال ١٣٦٠ آغاز کرده بود به سرانجام برساند. با شکست خفت‌بار ولی‌فقیه، حال این مقاومت ایران است که می‌رود تا مبارزه‌ای را که از سال ١٣٦٠ علیه ولایت‌فقیه و استبداد دینی شروع شد به سرانجام برساند.

با شرکت در گردهمایی بزرگ مقاومت بار دیگر با بیش از صدوبیست هزار شهید راه آزادی تجدید عهد می‌کنیم که مبارزه آن‌ها را تا سرنگونی رژیم جهل و جنایت و استقرار دمکراسی و عدالت در ایران ادامه خواهیم داد.

زنده باد ارتش آزادی
ایران آزاد با مریم رجوی