بهرام مودت: درود بر ورزشکاران متعهد و مردمی، ننگ بر خود فروخته گان‎

چند روزی بیشتر به پایان سیرک تبلیغات انتخابات به اصطلاح ریاست جمهوری در نظام فاشیستی مذهبی آخوندها نمانده است. در مجموع تا این زمان شاهد یکی از بی نظیرترین سیرک های خنده دار و مضحک انتخاباتی در دوران حاکمیت نکبت بار آخوندها بوده ایم.

بی آبرویی و فضاحت سه دور مناظره نه تنها دردی از بحران ها و واهمه های سردمداران رژیم و بخصوص خامنه ای جلاد درمان نکرد بلکه به گسترش و افزایش آنها منجر شده است.
کسادی و ورشکستگی در تبلیغات کاندیداتورها و بازگو کردن بخشی از دزدی ها، جنایات، رانت خواری، باندبازی ها و خیانت به ملت ایران، نشان از ترس و نگرانی از عدم حضور مردم و تحریم انتخابات و در نهایت سرنگونی نظام میباشد.
در این تنگنای ترس از تحریم انتخابات از طرف ملت ایران که مقاومت ایران مهندسی آنرا بعهده دارد و در کارزاری گسترده ضمن افشاگری اهداف باندهای مختلف، با تبلیغات و شعار "رای من سرنگونی است" وحشت از سرنگونی را در خیمه ولی فقیه دامن زده است، کارگزاران و دست اندر کاران سیرک انتخابات در صدد سوءاستفاده بی پروا از هر ابزاری جهت کشاندن مردم به صندوق های رای گیری میباشند.
در همین راستا سعی دارند که از چهره های هنری و ورزشی مورد علاقه مردم بصورت ابزاری سوء استفاده کنند و با تبلیغات وسیع چه بصورت اطلاعیه و مقاله و چه در سایت های مجازی و تهیه کلیپ های ویدیویی به این دور از انتخابات مشروعیت ویژه بدهند.
تا آنجا که به تعهد و وظیفه ما ورزشکاران مربوط میشود و از آنجا که ما ورزشکاران خواهان سرنگونی رژیم فاشیستی مذهبی اخوندها در تمامیت آن می‌باشیم، ضمن محکوم کردن هرگونه سوءاستفاده از چهره های ورزشی، از ورزشکاران ایرانی وطن پرست که با پوست و استخوان خود شاهد ظلم و ستم بر مردم، ورزشکاران و بویژه ورزشکاران زن، تحت حاکمیت این نظام هستند انتظار داریم که تحت تاثیر یک چنین شیاد بازی و این قبیل توطئه های آخوندی قرار نگیرند و همسو با ورزشکاران حامی مقاومت در صفوف مردم و همراه با ارتش آزادی در راستای سرنگونی با شعار "رأی من سرنگونی است" به تعهد خود پاسخ دهند.
البته جا دارد که جدا از تعداد معدود به اصطلاح ورزشکار که ذوب شده در ولایت فقیه به ملت ایران و دوستداران ورزش خیانت میکنند و درنمایش های چندش آور رژیم آخوندی شرکت میکنند، از کلیه ورزشکاران زن و مرد ایرانی تقدیر کرد که چه بعنوان پیشکسوت و چه فعال ورزشی، تن به چنین اعمال زشتی ندادند و حداقل با سکوت قابل فهم وارد چنین سیرک مشمئز کننده یی نشدند. یقینا آن تعداد معدود ورزشکار که با سابقه همکاری و همسویی با رژیم جنایت و سرکوب نام وافتخارات خودشان را که بایستی مدیون مردم و مشوقین خودشان باشند، با خفت و خواری در سفره خیانت به مردم، ارزان در اختیار آخوندها قرار میدهند بایستی با شرمندگی پاسخگو باشند. آنها که با بوسه بر پیشانی خامنه‌ای جلاد و منفور، یا با پیچیدن پرچم خرچنگ نشان آخوندها بر دور خود و یا با تقدیم مدالهایی که با تشویق همین ملت در سرما و گرما، بدست آوردند به امثال روحانی شیاد در صدد کمک رسانی به رژیم هستند بدانند که مردم ورزش دوست و تختی پرور چنین رفتارهای غیر ورزشی و ضد ایرانی را فراموش نخواهند کرد .