محمد قرائی:‌‌ حاکمیت به آخر خط رسیده و در باتلاق فساد دست و پا می زند!

با یک بررسی اجمالی به این نتیجه می‌رسیم که تاروپود نظام مطلقه ودرعین حال مفلوک ولی‌فقیه را با فساد آخوندی تنیده‌اند. کمترینش فساد اخلاقی سردمداران ریزودرشت عوامل و ایادی رژیم است که در تاریخ حکام این دیار نظیر ندارد.

بلبل و قاری مخصوص آقا! اخیراً در مصاحبه‌ای گفته است، بحث فرد نیست من که کسی نیستم و آبرویی ندارم، حالا یک غلطی کردم مرا ببخشید ولی من فکر و ذکرم آبروی آقاست!(۱)
- بیکاری در ایران تحت حاکمیت آخوندها بیداد می‌کند. بر اساس آمار دولتی، چهل میلیون ایرانی در زیر خط فقر مطلق و نسبی زندگی می‌کنند. در جنگ گرگ‌ها نماینده‌ای از مجلس ارتجاع خطاب به روحانی گفت شما، آقای رییس‌جمهور! بهتراست از بیکاری میلیون‌ها جوان شرمسار باشید.
با احتساب مشاغل کاذب، کودکان، معلولین و کنهسالان می‌شود گفت اکثریت قریب به‌اتفاق مردم ایران بیکارند! بگذریم از شغل‌های من‌درآوردی و عجیبی که از دست آوردهای ننگین آخوندی بشمار می‌آیند.
شغل‌هایی مانند شرخر، داد زن، پلاک محوکن و شاهد دادگاه (۲)
ــ اخبار رسانه‌های بین‌المللی ایران را از نظر شیوع و مصرف مواد مخدر دومین کشور جهان می‌دانند.
ــ ایران ازنظر آزادی اینترنت در رتبه آخر در میان شصت کشور قرار دارد. ایضاً ایران یکی از پنج زندان بزرگ روزنامه‌نگاران در جهان است، از حیث آزادی مطبوعات، در رتبهُ ۱۹۱ جهان قرار دارد.
ــ ایران، به نسبت جمعیت، بیشترین اعدامی را در جهان دارد، آخوندهای اشغالگر تا کنون ۶۳ بار بخاطر نقض حقوق بشراز جانب سازمان ملل محکوم شده اند. ایران آخوند زده دارای بیشترین اعدام کودکان زیر هجده سال در جهان بوده و هست.
ــ جاده‌های ایران در رده پنجم جاده‌های پرخطر جهان است و سالیانه ده‌ها هزار ایرانی در این جاده‌ها جان می‌بازند. یکی از رسانه‌های داخلی نوشته بود عده کشتگان سالانه جاده‌های ایران بیش از متوسط جان‌باختگان جنگ ایران و عراق در هر سال است. تصادف دو قطار تهران – مشهد و جزغاله شدن ده‌ها هم‌وطن بی‌گناه که اخیراً اتفاق افتاد، مشت نمونه خرواراست.
وضع درمان و دارو بسیار وحشتناک و آزار دهنده است. بسیاری از خانواده‌ها برای تأمین هزینه‌های یک عمل جراحی برای همیشه به زیرخط فقر سقوط می‌کنند. گفته می‌شود برخی والدین فقیر که فرزندان صعب‌العلاج دارند از خدا طلب مرگ برای خردسالان خود می‌کنند!
ــ آلودگی هوا که از نتایج بلافصل حاکمیت آخوندهای غارتگراست سالانه جان هزاران نفر را می‌گیرد. برخی از شهرهای ایران از آلوده‌ترین شهرهای جهان شده‌اند. ایران بیشترین رشد سرطان در جهان را دارد. در بخش‌هایی از ایران، تنها در چند سال گذشته، موارد ابتلا به سرطان پانصد درصد افزایش یافته است.
در حاکمیت پلید ولی‌فقیه، قبح فساد مالی کاملاً ریخته و شنیدن خبر فساد مالی، هر اندازه کلان، برای مردم عادی شده است. در رأس هرم این فساد رهبر قرار دارد که علاوه بر تسلط بر همهُ شریان‌های اقتصادی کشور، به‌تنهایی صاحب اختیار ٩٥ میلیارد دلار سرمایه است ــ سرمایه‌ای که هیچ نهادی بر آن نظارت ندارد. شاید رهبر هیچ کشوری در جهان چنین ثروتی در اختیار ندارد.
در برنامه خط قرمز آپارات که در شبکه‌های داخلی پخش می‌شود مصاحبه‌ای با عنصر امنیتی نظام علیرضا محجوب صورت گرفته است. خلاصه بحث این است: مملکت را به گند وجود نحس آخوندهای فاسد آلودیم. پس از اتمام جنگ سفره‌ای بنام خصوصی‌سازی گستراندیم که زرنگ‌ترها دست بکارشدند و هست و نیست مملکت را بلعیدند. پیرمردی را می‌شناسم که هشتش گرو نهش هست. خرجش را از امداد امام! می‌گیرد اما بنامش ۲۰۰ میلیون دلار وام گرفته و حیف و میل کرده‌اند! این فقط یک نمونه است! (3)
و سرانجام اینکه رسانه‌های رژیم سرمایه نقدی بابک زنجانی را ۸۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند. اگر این مقدار را به‌کل نفوس ایران با احتساب ۸۰ میلیون تقسیم کنیم به هر ایرانی، بیش از ۱۰۶ میلیون پول نقد زبان‌بسته می‌رسد. به عبارت دیگر همه مردم ایران از پیر و جوان میلیونر میشوند!
بیلان فساد و وطن‌فروشی آخوندهای حاکم خمینی صفت بیشمارانند. تاریخ نشان داده است که یکی از عوامل زوال و نابودی حکومت‌ها، فساد افسارگسیخته حاکمان بی‌لیاقت کشوراست. بی‌دلیل نیست که پیر فرزانه و مبارزخستگی ناپذیر مردم ایران دکتر محمد ملکی در مصاحبه‌ای اوضاع آشفته امروز جامعه و حکومتگران را با ماه های پایانی سرنگونی سلف آخوندها مقایسه می‌کند.
خلاصه و نتیجه‌گیری ملکی این است که حاکمیت به آخر خط رسیده و نفس های آخر را می‌کشد.(۴)


۱-www.youtube.com/watch?v=SMibF8K7KAY


۲- شرخری: از آن دسته مشاغل کاذب است که قدمت زیادی دارد و سال‌هاست افراد برای پول کردن چک‌های بی‌محل خود از این آدم‌ها استفاده می‌کنند. افرادی که به‌زور کتک و تهدید، بدهکاران بخت‌برگشته را وادار به پرداخت بدهی می‌کنند.
داد زن: اسم شغل را به دلیل این‌که باید تمام‌روز باید برای صاحبان مغازه‌ها حنجره پاره کنند و مشتری جلب کنند، «داد زن» گذاشته‌اند.
پلاک محوکن: کار این آدم‌ها این است که محدوده طرح ترافیک یا زوج و فرد بایستند و به راننده‌ها کمک کنند که به‌سلامت از برابر دوربین راهنمایی رانندگی بگذرند.. وظیفه پلاک محوکن‌ها این است که پشت پلاک خودروها بدوند و
شاهد دادگاه: ازآنجاکه برای اقامه دعوا در دادگاه دو شاهد لازم است عده‌ای آماده اجاره شدن هستند که به نفع کسی که به آن‌ها پول پرداخت می‌کند شهادت بدهند. و این عمل برای بعضی‌ها تبدیل به شغل پر درآمدی شده است.


۳-http://www.dailyvideoreports.net/?p=13581
۴-http://www.dailyvideoreports.net/?p=13549