حسین پویا:‌ امنیت و ارتش سایبری "عاقا"!

اوائل انقلاب، گاو و گوساله های کمیته و بسیجی و پاسدار، فقط چشمشان به دهان خمینی بود که چه دروغی می گوید و چگونه آنها باید به دستور او و آخوندهای همدستش، مخالفین را به اسم کافر و منافق سرکوب کنند. جوانان انقلابی و روشنفکران را که مخالف ولایت فقیه و قوانین ارتجاعی و قرون وسطایی اش بودند، دستگیر می کردند و توی زندان شکنجه میکردند.

در مقابل شکایت و اعتراض این جوانان، خود خمینی در تلویزیون ظاهر می شد و می گفت که:
 اینا دروغ میگن که در زندان کتک خورده اند و شکنجه شده اند. اینا خودشان خودشان را شکنجه می کنند و با آتش سیگار می سوزانند تا حکومت را بدنام کنند.
 بعد ها که برای همه معلوم شد که این خود خمینی است که دروغ می گوید و در زندانها، مخالفین را شکنجه می کنند و اغلب هم برای این کار از خمینی یا یک آخوند حکم میگیرند، آنوقت داستان تبدیل شده به مقابله "اسلام"! با کفر و نفاق. آخوند محله حکم میداد که زندانی باید به جرم نفاق یا مخالفت با ولی فقیه صد و یا دویست یا هزار ضربه شلاق بخورد و یا آنقدر بزنندش تا از پا در بیاید. ضمنا همه جا می گفتند که درست است که در زندانهای ما برخی از "ماموران خودسر"! زندانیان را شکنجه می کنند اما این مخالفین و مجاهدین هم اگر بیایند سر کار، اونها هم شکنجه های بدتری خواهند کرد.
 همون حزب اللهی ها و گاو و گوساله های بسیجی و پاسدار رفتند و به زور و با حکم حکومت وارد دانشگاه شدند و حالا به اسم دکتر و مهندس، شده اند مدیران مملکت و کشور را به لبه پرتگاه سقوط کشانده اند. همه چیز را نابود کرده اند. و حالا فرزندانشون شده اند "ارتش سایبری" عاقا و از پشت کامپیوتر با مخالفین مجادله می کنند و برایشان خط و نشان می کشند و اگر مقیم ایران باشند ترتیب پیداکردن آدرس و دستگیریشان را میدهند. و درپاسخ به اینکه چرا اینهمه فساد و بدبختی و فقر و اعتیاد و بیکاری و ....کشور را فرا گرفته است و چرا آخوند نمی خواهد بپذیرد که همه اینها حاصل سی و هفت سال حکومت دیکتاتوری مذهبی است، دست به استدلالهای مضحکی می زنند که احتمالا خودشان را هم قانع نمی کند.
میگویی:
مملکت را فساد گرفته و حتی خود روحانی هم فریادش به آسمان رسیده. علت فساد هم حکومت دیکتاتوری مذهبی است.
 میگویند:
اولا که در همه کشورها دزدی و فساد هست و ربطی به حکومت ما ندارد. ثانیا شما هم اگر بیائید از این بد تر میشه. تازه خدا را شکر کنید که امنیت دارید و مثل عراق و افغانستان هر روز یک بمب منفجر نمیشه.
میگویی: امنیت برای دزدان و اختلاس گرانی هست ک مدیرانند و وابستگان آخوندها و مدیران. وگرنه که برای کسانی که حرفی و مخالفتی دارند و برای وبلاگ نویس و روزنامه نگار غیر حکومتی و حتی برای کارگرانی که حقوق عقب افتاده شون را مطالبه می کنند که پاسخ، شلاق است و زندان است و آب خنک. کدام امنیت؟ اینهمه اعدام می کنید و باز به گفته مقامات حکومتی سالانه بیش از ششصد هزار نفر دستگیر می شوند که یک سومش در زندان می مانند. یک سوم خانواده های کشور پرونده قضایی دارند.
میگویند: خوب خلاف نکنند تا نروند زندان. اصلا در همه کشورها اعدام هست. از این بیشترش هم هست. شماها را هم باید بگیرند و بکنند زندان. برای اینکه قدر حکومت اسلامی و زحمات عاقا را نمی دانید.

حالا بیا و به این گوساله ها ثابت کن که در کشورهایی که آزادی نسبی دارند و اعدام هم نمی کنند، هرگز اینهمه فساد و انواع و اقسام بدبختی وجود ندارد. ولی مگر امثال حسین شریعتمداری کیهان خامنه ای این حرفها را قبول می کنند و از رو میروند؟ کیهان خامنه ای پر است از اخبار اعتراضات و تظاهرات در امریکا و در غرب و این استدلال مضحک که در غرب هم اگر کسی به هولوکاست گیر بدهد و مخالفتی بکند سریعا زندانی می شود و این گاو و گوساله های سایبری هم همانها را تکرار می کنند. غافل از اینکه دیگر حنای این دروغها برای مردم ایران رنگی ندارد. شش هفت میلیون ایرانی در خارج از ایران زندگی می کنند و به این دروغها می خندند. ایرانیان داخل هم که خیلی وقت است آخوندها را شناخته اند.
و البته اینجاست که می فهمی که چرا تنها چاره کار، برانداختن این نظام با همه اعوان و انصارش است. و درود می فرستی به کسانی در همه این سالها از هیچ تلاشی برای برانداختن این حکومت جهل و جنایت و فساد کوتاهی نکردند و دروغ و سرابی به اسم اصلاحات و اصلاح طلبی را به خورد مردم ندادند و در این مبارزه ملی از همه چیز خود گذشتند.