محمد قرائی:‌ وضعیت فلاکت بار مردم ایران در حاکمیت ننگین آخوندها!

صدمات و لطمات وارده بر مردم ایران در دوران سیاه حاکمیت ملاها در تمامی زمینه ها، وحشتناک، تباه کننده و بعضا غیرقابل جبرانند. ابعاد فاجعه کوه فقر، فساد و فحشا بقدری زیاد است که دیگر پنهان کردنی نیست. آش جنایت ولایت آنقدر شور است که صدای آشپزهای رژیم هم درآمده است. عملکرد آخوندهای وطن فروش در ضروری ترین عرصه های زندگی، امثال معاش، بهداشت، تعلیم و تربیت و حتی آب و هوا مدتهاست از مراحل بحرانی گذر کرده و خطر شورشها و قیامهای ناگزیر را در چشم انداز قرار داده است.

علی طیب نیا، وزیر اقتصاد و دارایی، گفت که پس از تأسیس جمهوری ... ایران میانگین رشد اقتصادی کشور ۳٫۲ درصد بوده که طی ده سال گذشته و با وجود درآمدهای بی سابقه نفتی به زیر ۳ درصد کاهش یافته است، او میگوید، طی دهه ۱۳۴۰ نرخ رشد اقتصادی ایران بالای ۱۸ درصد و حتا ۲۰ درصد بوده است.
مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی رژیم به وضعیت وخیم اقتصادی و رکود فراگیر اعتراف کرد و گفت: «اوضاع نابسامان است. بنده معتقدم در حال حاضر بزرگترین و سخت‌ترین رکود در ۴۰-۳۰ سال اخیر بر اقتصاد ایران حاکم شده است».
کاظم جلالی عضو مجلس ارتجاع گفت: «باید اعتراف کنیم رشد اقتصادی کشور منفی و یا بسیار پایین است، بیکاری جوانان به‌ویژه تحصیل‌کردگان همانند بمب ساعتی به ساعت صفر نزدیک می‌شود».
بدیهی است که کل درآمدهای نفتی ایران از زمان کشف و استخراج نفت در این کشور تا امروز ۱۳۰۰ میلیارد دلار بوده است که حدود ۱۱۵۰ میلیارد آن به دوران آخوندها میرسد. با توجه به درآمدهای حاصله از نفت – منهای سایر در آمدهای طبیعی و اخذ مالیات روزافزون- عمق فاجعه رخ داده در دوران نکبت بار خمینی چیان را برملا می سازد. خیانت ملاها در طی سالیان فقط به معاش مردم برنمیگردد.
در یک زمینه اساسی واصلی دیگرکه با تن و جان هموطنان سرکار دارد اوضاع بهتر از این نیست.
رییس سازمان نظام روانشناسی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد ایرانی‌ها برای تامین معاش خود در استرس هستند، از بی‌توجهی به مسائل روان‌شناختی و بهداشت روان در طرح تحول سلامت انتقاد کرد و بیکاری را یکی از علت‌های ظهور و بروز اختلالات روانی و آسیب‌های اجتماعی دانست.
به گزارش رسانه های رژیم، سه مطالعه بزرگ کشوری در زمینه آمار شیوع دیابت، از افزایش ۳۵ درصدی جمعیت افراد دیابتی طی هفت سال اخیر خبر می‌دهد که حاکی است ایران در آستانه سونامی دیابت قرار دارد. نایب رییس انجمن ام اس ایران با بیان اینکه شیوع بیماری ام اس در کشور نسبت به سال های گذشته رو به افزایش است، گفت: ایران از نظر شیوع بیماری ام اس در میان کشورهای خاورمیانه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
کمال جوانمرد، نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها گفت: «هنوز در کرمان آبرسانی به مردم از طریق لوله‌های آزبست صورت می‌گیرد، در حالی که استفاده از این لوله‌ها در شبکه آبرسانی موجب ابتلا به سرطان می‌شود.
 جلالی وضعیت آب را بحرانی دانست و بیان داشت: «کشور امروز با بحران کم‌آبی دست و پنجه نرم می‌کند؛ سطح آب‌های زیرزمینی افت پیدا کرده و مسائل مرتبط با محیط زیست از سطح مشکل فراتر رفته و در برخی مناطق به فاجعه تبدیل شده است».
فاجعه کم آبی درحالی رخ میدهد که جنایت آخوندها دررابطه با محط زیست دست کمی از جنایت علیه بشریت و اکثریت قاطع مردم ایران ندارد. آنها با سوزاندن جنگلها، خشکاندن دریاچه ها و تالابها باعث گردیدند تا با بارش بارانی، سیلابهای ویرانگرهست ونیست باقیمانده مردم را درگل ولای پنهان سازد.
آلوده ترین شهرهای جهان درام القرای آخوندها به ثبت رسیده است. در خبرها آمده بود شهرستان زابل آلوده ترین شهر جهان شناخته شد. به یمن وجود نحس آخوندها، جاده های ایران در تصادفات منجربه مرگ رکورد دار در جهان است. خودشان گفته بودند تعداد کشته های یکساله جاده ها از تعداد تلفات یکساله جنگ ضد میهنی ایران و عراق هم بیشتربوده است. به لحاظ فرار مغزها و سرمایه های انسانی گفته میشود ایران آخوند زده در میان کشورهای جهان بی نظیراست.
این روزها، در رسانه های خود رژیم کلمه "سونامی" بارها و بارها تکرار می شوند. سونامی خودکشی در کشور... سونامی ایدز...سونامی تصادفات... سونامی سکته ... سونامی خودسوزی... سونامی طلاق سونامی...
کوچکترین اعتراض به این همه جنایت و ویرانی، دستگیری و شکنجه و اعدام مردم در زنجیر ایران را در پی دارد. آخوندها در زمینه سنگسار، شکنجه، حلق آویز و اعدام رتبه اول در جهان را از آن خود ساخته اند. اعدام کودکان زیر هجده سال یکی دیگر از لکه های ننگین و سیاهی است که عمامه بسران تا ابد برپیشانی خویش حک کرده و پاک شدنی نیست.
تجربه سالیان مردم ایران و مقاومتش نشان داده است برای پایان این تراژدی تاریخ هیچ راه حلی بجز سرنگونی تام و تمام این جرثومه های فساد متصور نیست.