پرویز خزایی: سخن کوتاه هفته: هلو! بی بی سی؟

می‌دانم تقصیر این گاف بزرگ تبلیغات برای شکنجه گران و گشتاپوهای شاه و شیخ را به گردن سیاست بین المللی و استراتژی بریتانیای کبیر بگذارم یا به گردن رؤسای ایرانی تبار بخش فارسی بی بی سی. همه میدانند که پس از انقلاب بهمن 57 مردم ایران که ملا خور شد، توده ای ها و اکثریتی های لابی و پشتیبان فاشیسم خمینیسم و امام «ضد امپریالیست»- بعلاوه بعضی از ذوب شدگان ترشیده ولایت، با پشتیبانی حاج آقا گشتاپوی اسلام عزیز، بدرون بخش فارسی بی بی سی رسوخ کردند. آقایان بی ‌بی سی فارسی یکی از این جنابان هنوز مسئول اول بخش شما است. در صورت درست بودن حدس اول وای برشما! و درصورت درست بودن امکان دوم ده وای بر شما! و در صورت درست بودن هردو گمان پس صد وای برشما! بقول لرهای عزیزخودم «جفتم و دارسیتو» که همین معنی وای بر شماها را میدهد.

روزی روزگاری بی بی سی صدای رهبران مقاومت مردم اروپا علیه نازیسم درنده خوی هیتلر و فاشیسم موسیلینی و فرانکو و امپراطور خونخوار و تجاوزگر آن سالها در ژاپن بود. آن موقع خیلی احتیاط میکردید که آب در آسیاب گشتاپو و ساواک وواواک آن خونخواران جنگ دوم جهانی نریزید و خیلی هم تلاش میکردید که رهبران مقاومت های اروپای مقیم انگلیس - مانند ژنرال دوگل فرانسوی، کینگ اولاف نروژی و ... و ایضاً مقاومتهای سازمان یافته در کل اروپا را تقویت کنید. هنوز در آرشیوها میشنویم که این رادیو با پخش پیام و پیک و زبان اشاره رزمندگان داخل این کشورهای تحت ستم نازیسم را در زمینه های امنیت و تشکل و برنامه ریزی عملیات نظامی مقاومت یاری میرساند.
این کار آن روز، چون مردم اروپا زیر یوغ آن جانیان بودند، خوب بود! اما امروز چون قربانیان جدید زیر سلطه فاشیسم دینی خمینیسم- که بمراتب جانی تر و ارتجاعی تر از آن گذشتگان است- مردم زجر کشیده ایران اند، سیاست کاری شما باید یکصد و هشتاد درجه بچرخد و بجایی برسد که صدای مسئولان رده بالای جانیان و جناح هایی که دستشان تا مرفق در خون مردم ایران زمین است و تبلیغاتچی کسانیکه از آن رژیم بریده اند و با پرواز بریتیش ایرویز، به لندن نقل مکان کرده و رحل اقامت پهن کرده اند بشوید؟ کسانیکه، با ژست منتقد نرم و مخملی رژیم سفّاک ایران سوز، زیرآب هر چه تظاهرات و قیام و مقاومت سازمان یافته را میزنند، دنبال بزک کردن خارجی پسند ملاها هستند و تشویق مردم به رأی دادن و پشتیبانی از به اصطلاح اصلاح طلبانی که در جنایت هیچ چیز کم تر از آن یکی باند هار ندارند؛ و شما این را میگذارید به حساب تعدد احزاب و گروه ها در ایران برای انتخابات. انتخاب بین وبا و طاعون، انتخاب بین پست اند کلرا! آنطور که در زبان انگلیسی شما و زبانهای دیگر اروپایی ها رایج است.
 آری آنموقع چون به کشورو مردم خودتان ربط داشت- نه تنها یک ثانیه به محافل طرفدار هیتلر در انگلستان میکروفون و بلندگوی رسانه ای نمیدادید، بلکه روز و شب آنها و طرفداران نازیسم و شکنجه گران گشتاپو را محکوم و افشا میکردید. علاوه بر افشای محافل بسیار شناخته شده و گردن کلفت های اشرافیت انگلیسی (حتی داخل دربار ملوکانه) که طرفدار هیتلر و نازیسم و ضد یهود بودند، مانند ادواردهشتم، پرنس چارلز ادوارد نوه ملکه ویکتوریا، یا چند قوم و خویش و پسر عموی چرچیل و لرد هاو هاو Haw Haw و کسان دیگری مثل ایدان برلی نماینده مجلس عوام یا محفل های کوچک تر مانند ساکنان هتل «پر سفید» (White Feather) و باشگاه جمعه (Friday Club) را مردم با افشاگری و سرنخ دادن به پلیس درهم میکوبیدند. این محافل و کلوپ ها همگی لابی گری خائن بزرگ انگلیس «آسوالد موسلی» هیتلر و نازی طلب معروف را میکردند. اینها که به زبان شیرین کرمانشاهی «گشتشان» ذوب شده در ولی امر نازیهای جهان بودند، با تبلیغات و فعالیت های فراوان و جاسوسی و گرا دادن، راه را برای تسلیم انگستان و کل اروپا در مقابل هیتلر هموار میکردند. آنها میگفتند والله بالله هیچکس از ما وطن پرست تر نیست. جنگ علیه هیتلر دقیقا جنگ علیه منافع ملی ماست. در جائی، کمی پایین تر از بریتانیا طرفداران حکومت دست نشانده نازی در فرانسه، یعنی کابینه مارشال پتن، زیر عکس بزرگی از زبان خود او نوشته بودند «چه کسی میتواند ادعا کند که از من فرانسوی تر است؟»

مستر بی بی سی! شما با به میدان آوردن دو تن از سمبل های ساواک رژیم شاه و واواک رژیم خمینی در یک برنامه بغایت سؤال برانگیز با نمک پاشی بر زخم ها و جراحات مردم شریف ایران از دو دیکتاتوری و با تحمیل زجر روحی به بازماندگان قربانیان این دو رژیم که سر به میلیونها نفر در داخل و خارج ایران میزند، یکبار دیگر نشان دادید که با استخدام مدیران و مسئولان بخش فارسی تان تا مغز استخوان آلوده به لابی گری برای ملاهای خونریز و جاهل و جانی هستید. «خون شویی»، عبارتی هم آهنگ با «پول شویی» اما بسیار زشت تر و کثیف تر است.
اکنون سؤال من این است. شما که تحت عنوان ژورنالیسم دمکراتیک به قاتلان و جنایتکاران علیه مردم داغدیده ایران! میکروفون و بلند گو برای توجیه جنایاتشان می دهید و این یک شیوه ای است که پیشه گرفته اید، پس به افرادی از گشتاپوی هیتلر و سازمانهای مخوف موسیلینی و فرانکو و با ژنرال های پیر ارتش ژاپن که دستور تجاوز انبوه به زنان و دختران فیلپینی و کره ای و سنگاپوری درجریان جنگ دوم جهانی میدادند، هم میکروفون بدهید که ازخود دفاع کنند و با آنها هم در لندن مصاحبه کنید؟! پیدا کردن اینها که بسیار سهل و آسان است. بله! بفرمایید با افسران سابق نازی که در نیمه های شب با صدها هواپیمای «لوفت وافن» بر خانه های لندن و انگلیس بمب میریختند، با کسانیکه فرزندان مردم انگلیس در مقاومت علیه نازیها را شکنجه میداده و تیرباران میکردند مصاحبه کنید. با فرماندهان و گردانندگان اردوگاه های نازی در اروپا! که بخشی از آنان هنوز زنده اند مصاحبه کنید و بگذارید همه کار هایی که برای امنیت اروپا! وخیر و صلاح مردمشان! انجام داده اند را همانطور که مأموران گشتاپوی خمینی و خامنه ای در استودیوی شما کردند توجیه کنند!
برای تسهیل در کارتان چند اردوگاه شکنجه و قتل و آدم سوزی آدولف هیتلر برادر تشکیلاتی خمینی را ذیلا می آورم تا به راحتی بتوانید ازطریق سازمان نازی یاب جهانی «انجمن سیمون ویزنتال» بعضی از مسئولین آن کارهای مشعشع را پیدا کنید. وقتی اینکار را کردید بعدش بروید سراغ مسئولین و مدیران و شکنجه گران زندان های اوین و کهریزک و سایراردوگاه های مخوف برادر خامنه ای تان در سراسر ایران. ضمنا سر راه، تیر انداز «مأمور به وظیفه» به شلیک به قلب ندا آقاسلطان، قاتل «معصوم و بیگناه!» ستار بهشتی و تجاوزگر «معذور» به فریناز خسروانی دختر کرد مهابادی را هم فراموش نکنید! اسامی آین محل ها را بنویسید که یادتان نرود:


-     اردوگاه آشویتس و بیرکانو در لهستان
-     بوخن ولد آلمان
-     ترزین و موتهوسن در اتریش
-     تاتویلر در فرانسه
-     وستربروک در هلند
-     جنووسکا در اوکراین
-     کیسروالد در لاتویا
اگر آدرس های بیشتری برای پر کردن برنامه پرگارتان خواستید اطلاع دهید تا با مراجعه به تاریخ مقاومت های دلیرانه مردم اروپا اقدام شود.

بی ارداتمند

پرویز خزایی هفته دوم اوت 2015 اسکاندیناوی