امیر آرام: نگاهی به کهکشان، گردهمائی بزرگ مقاومت در پاریس

بیش از ۳۵ سال از عمر ننگین رژیم اهریمنی آخوندی در ایران می‌گذرد و روزی نیست که شمشیر این رژیم ارتجاعی مردم بی‌گناه را به زیر تیغ نبرده باشد. روزی نبوده که دولتمندان غرب و جامعه کثیف جهانی به دلیل منافع شخصی و فردی کوچک‌ترین اعتراضی به این رژیم جنایتکار کرده باشند. اینان چشمان خود را علیه مظلومان بسته و به نفع ظالمان باز نگه‌داشته‌اند و اجازه می‌دهند این رژیم ضد بشر هر جنایتی که می‌خواهد علیه انسان‌های بی‌پناه و بی‌گناه انجام دهد. لعنت خدا بر آنان باد، وای بر آنان که سرکوب، اعدام‌ها، تجاوز به حریم انسانی، ترور هویت‌ها و شخصیت انسان‌ها را نادیده می‌گیرند. چنین رژیمی در طول تاریخ بشریت بی‌سابقه بوده، شرارت‌های این رژیم اهریمنی خاورمیانه را درخطر نابودی و همچنین در همه کشورهای دیگر ناامنی پدید آورده و بااینکه روز بروز این خطر و ناامنی برای کشورها افزون می‌شود، دولتمندان هم چنان چشمان خود را در برابر جنایات این رژیم اهریمنی بسته نگه‌داشته‌اند.

اگر اینان تصور می‌کنند برجهان قانونی حکم نمیراند و عدالتی در کار نیست از حماقتشان سرچشمه می‌گیرد:
این جهان کُوهست و فعل ما ندا - سوی ما آید نداها را صدا
گرچه دیوار افکند سایه دراز - بازگردد سوی او آن سایه باز،
آری، در برابر ظلمت روشنایی وجود دارد در برابر جهل و نادانی نیز دانائی و عدالتی ملموس است، تنها بی‌خردان از این حقیقت بی‌اطلاع‌اند و هوشیاران‌اند که آن را با تمام وجود حس کنند. در برابر چنین شیاطینی و دور از چشمان مردگان متحرک این دنیا، فرشتگانی وجود دارند و آنان جز مجاهدین خلق کسی نمی‌باشند. فرزندان راستین ایران که به انسانیت معنا داده و شرف و رسالت انسان را تا پای مرگ حمل کرده و خواهند کرد. انسان‌های پاک، انسان‌هایی که برای آزادی جان‌برکف گذاشته‌اند. گوهرانی که بندگان خاص پروردگارند و هرگز از صراط او جدا نبوده و نخواهند بود. برگزیدگانی که لوحه عشق و آزادی در قلب‌هایشان حک‌شده‌اند.
آنان گوهرانی چون خانم مریم رجوی را در برابر رژیم زن‌ستیز آخوندی قرار داده‌اند تا نماد آزادی، ایستادگی و پایداری را به خلقی دربند بیاموزد و آزادی را برای ایرانی ویران به ارمغان آورد.
کهکشان ۱۳ ژوئن ۲۰۱۵ نشانه اهمیت و ارزش مقام والای آزادی در ایرانی نوین، رسیدن به مهر، به عشق، رسیدن به شراره آزادی، شکستن ظلمت و رسیدن به روشنایی، سرنگون کردن رژیم اهریمنی و ایمان به مقام فرشته گونه انسان بود.
کهکشان امسال صدای سرکوب‌شدگان، صدای مظلومان، صدای فقر و گرسنگی، صدای آوارگی و صدای درد و رنج ملتی دربند بود که فریاد میزند انسانیت هنوز زنده است.
مقاومت عادلانه مردم ایران شرف و هویت ایران و ایرانی است. مقاومت عادلانه و مردمی ایران مفهوم واقعی آزادی در ایرانی نوین و نماد فرهنگ غنی ملتی در زیر ستم است. این دوران تاریخی را که پس از قرن‌ها رنج و اسارت ظهور می‌کند دوران رنسانس ایران خواهیم نامید. دوران نوین تحولات فرهنگی، تاریخی و غنای ادب پارسی و سرشت آزادیخواهی نام می‌گذاریم. ملتی که با صلح و دوستی، همدردی و صفا به یکدیگر می‌نگرند، روشنایی در برابر ظلمت و عدالت در برابر بی‌عدالتی قرار خواهد گرفت و همگان خواهند دانست که این گوهر بی‌نظیر به بهایی بس سنگین و با خون بیش از ۱۲۰ هزار شهید از پاک‌ترین فرزندان این سرزمین به‌دست‌آمده است.
هزاران درود بر جان جانان که نزدیک به نیم‌قرن خون شهیدان آزادی در رگ‌هایش جاری است، زهی عشق زهی عشق که ما راست خدایا،
هزاران درود بر مهر تابان برگزیده آزادی، ناجی ملتی ستم دیده و بی‌پناه و دربند،
هزاران درود بر اشرف نشانان که با پایداری و استقامت خود این رژیم جهل و جنون را به‌زانو درآورده‌اند،
و خوشا به سعادت ما که در این برهه تاریخی پروردگار ما را در برابر خوشید عشق و معرفت قرار داده است.
زنده‌باد آزادی، زنده‌باد مقاومت عادلانه مردم ایران، زنده‌باد مجاهدین خلق، زنده‌باد جان جانان، زنده‌باد مهر تابان ناجی ایران و همچنین زنده‌باد مقاومتی که حیات‌بخش آزادی بی‌جان در ایرانی نوین خواهد بود.
۲۹/ ژوئن/۲۰۱۵