زینت میرهاشمی: هیزم بیار جنگ‌های مذهبی

پلمب کردن مسجد اهل سنت در تهران بار دیگر عملکرد ارتجاعی و سرکوبگرانه رژیم در مورد اقلیت‌های مذهبی را نشان داد. سرکوب اقلیت‌های مذهبی، اعدام بهائیان و از بین بردن هر اندیشهٔ دینی که با دین و البته منافع ولی فقیه زاویه داشته باشد، از جمله جنایت‌های رژیم ولایت فقیه است.

به گزارش تارنمای العربیه، صبح شنبه 27 دی، ماموران شهرداری تهران همراه با اهانت به امام جمعه اهل سنت، نماز خانه اهل سنت در منطقه پونک تهران را بستند. ماموران در جلوگیری از اجرای نماز در این محل، درب ساختمان مسجد را پلمب و جوش زدند.
برجسته کردن اختلاف‌های مذهبی برای پوشاندن فقر و تنگدستی مردم مناطق محروم ایران، سیاست بی شرمانهٔ رژیم تا کنون بوده است. راهبرد ایجاد کشورهای جماهیر اسلامی به رهبریت خمینی و جانشن او علی خامنه ای، هیزم ریختن به تنور جنگ‌های مذهبی است.
در شرایط فعلی جنگ بنیادگرایی مذهبی با آزادی بیان و اندشه خود را در پوشش جنگ‌های مذهبی نشان می‌دهد. گردهمائی‌های افراطیون مذهبی در تعدادی از کشورها، آتش زدن 7 کلیسا و کشتن تعدادی از مردم در نیجریه و اقدامات نیروی ارتجاعی بوکوحرام و ... نشان دهنده جدال عمیقی بین ارتجاع و آزادی است، اگر چه صف بندی و آرایش جنگی دو طرف مرزهای روشنی ندارد. پایوران رژیم در این صف بندی با سرکوب اقلیت‌های مذهبی به تقویت جنگ‌های مذهبی دامن می‌زنند.
برگرفته از ایران نبرد29دی