محمد قرایی: فراتر از وقاحت!

ده دسامبر، خامنه‌ای و حقوق بشر!

رادیو فرانسه: یک روز پس از انتشار گزارش درباره شکنجه متهمان توسط مأموران سازمان سیا، توییتر منتسب به ...علی خامنه‌ای، رهبر ...ایران به زبان انگلیسی نوشت که دولت آمریکا امروز سمبل ظلم علیه بشریت است.
درتوئیتر و صفحه فیسبوکی خامنه‌ای ازجمله آمده است: «امروز دولت آمریکا سمبل ظلم علیه بشریت است، حتی مردم آمریکا با این ظلم مواجه است»
رادیو فرانسه بلافاصله می‌افزاید برخی کاربران با گذاشتن عباراتی مانند اعدام ریحانه جباری و دستگیری و شکنجه زندانیان سیاسی در ایران به استقبال اظهارنظر خامنه‌ای رفته‌اند. به عبارتی کاربران اینترنتی با دهن‌کجی آشکار به ولی‌فقیه شکنجه‌گر، پاسخ‌های دندان‌شکنی به او داده‌اند.
اظهارات مضحک خامنه‌ای به بهانه شکنجه در آمریکا مصادف است با ده دسامبر روز جهانی حقوق بشر.
اخیراً هم رسانه‌ها و مطبوعات رژیم روضه سرکوب سیاه‌پوستان در آمریکا را در همه‌جا در بوق وکرنا کرده و جنجال به پا کرده بودند. امام‌جمعه نمره موقت تهران بغض در گلو اشک تمساح برای سیاه‌پوستی می‌ریخت که گویا ناجوانمردانه به تیر غیب پلیس فاشیست امریکا گرفتارشده است.
کمی پیش‌تر هم قوه قضاییه ملأها برای نقض فاحش حقوق بشر سرخپوستان کانادایی آه و فغان سر داده بود و از سازمان ملل تقاضای صدور قطعنامه می‌کرد. نعل وارونه زدن ملأهای حاکم جنایتکار در طول حکومت ننگینشان امری عادی است.
سی و اندی سال پیش داشتم با بسیاری از همفکران دوران حبس را سپری می‌کردم. خانم مارگارت تاچر نخست‌وزیر انگلستان بود و داشت سیاست‌هایی را در کشور خودش پیش می‌برد. به خاطر دارم که معدنچیان در انگلیس تحصن و تظاهرات وسیعی را علیه دولت به راه انداخته بودند. پلیس و تظاهرات کنندگان با یکدیگر درگیر شده بودند. تعداد زیادی از طرفین زخمی و چهره‌های بسیاری خونین بود. در این میان تعداد زخمی‌های پلیس کمتر از متحصنین نبود. گوینده تلویزیون سرا سری آخوندی باآب‌وتاب داشت از حملات پلیس فاشیست انگلیس می‌گفت!
یکی از دوستان که به‌تازگی از دخمه‌ها و شکنجه‌گاه‌های سپاه برگشته و آثار شکنجه بر پیکر خویش داشت رو به پاسدار شکنجه‌گر کرده و گفت واقعاً که پلیس‌های انگلیس فاشیست و شکنجه‌گرند!
اسدله- نام مستعار پاسدار بندها- دمش را گذاشت روی کولش و خودش را گم‌وگور کرد. این تبلیغات مشمئزکننده در حالی از تلویزیون سرا سری پخش می‌شد که شبانه درهمان زندانی که ما بودیم به‌طور متوسط بیش از ده نفر اعدام می‌شدند. شبانگاه اسامی را می‌خواندند، صبحگاهان اعدام عملی می‌شد و روزنامه خراسان خبر اعدام‌ها را همان روز اعلام می‌کرد.
... فلانی ... هوادار... به جرم خواندن یک عدد نشریه مجاهد اعدام‌شده است!
ولی‌فقیه جنایتکار در حالی متعرض شکنجه در آمریکاست که سازمان ملل شصت‌ویک بار حاکمیت آخوندها را ناقض فاحش حقوق بشر اعلام کرده است.
ولی‌فقیه آدمکش در حالی متعرض شکنجه در آمریکاست که رژیم آخوندی بیشترین اعدام کودکان زیر هجده سال در جهان را داراست. بیش از صدوبیست هزار زندانی سیاسی اعدام‌شده دارد. صدها هزار زندانی شکنجه‌شده و...
جهان، نظام آخوندی را به‌عنوان پدرخوانده تروریسم می‌شناسد. (این رژیم) صدها ترور سیاسی در خارج از مرزها و پرونده قتل‌های زنجیره‌ای در داخل کشور را یدک می‌کشد. به حکومت اسید پاشان و چاقوکشان علیه زنان ستمدیده شناخته می‌شود.
تحت حاکمیت ننگین آخوندها، سونامی سرطان راه افتاده است. لشکر کودکان کار خیابان‌ها را تسخیر کرده‌اند. آمارها نشان می‌دهد در رابطه با تصادفات منجر به مرگ در جهان رکورددار است. در رابطه با آلودگی هوای شهرها با بدترین‌ها در جهان رقابت می‌کند. تجاوزانش به محیط‌زیست جبران‌ناپذیر است.
 دریک کلام رژیمی است که تباه‌کننده حرث و نسل است!
خامنه‌ای درست در روز جهانی حقوق بشر حرف‌هایی زد که تف سربالا شد.
همین امروز ده‌ها نفر در زندان‌های رژیم در حال اعتصاب غذا هستند. صدها نفر زیر شکنجه و هزاران نفر زیر اعدام هستند.
عملیات جنایت‌کارانه اسید پاشان و چاقو کشان گماشتگان مقام عظما! کم‌وبیش ادامه دارد.
با این وصف مقام شامخ ولایت! به یاد نقض حقوق بشر در آمریکاست. بر او البته که حرجی نیست. او فرزند عقیدتی خمینی است که در حضیض ذلت و فلاکت گفت:
 مجاهدین خودشان را شکنجه می‌کنند تا بعد مظلوم‌نمایی بکنند.
دجال ضد بشری که فتوای کشیدن خون اعدامیان را داد. فتوای چشم درآوردن و...
همو که می‌خواست نان را مجانی و مسکن را به‌رایگان در اختیار پابرهنگان قرار دهد. حالا جانشین خلفش نان را از سفره مردم دزدیده و مسکن را بر سرشان خراب کرده است. همو که هیچ خدایی را بنده نبود. خودش را امت قلمداد می‌کرد. آنجا که گفت اگر سی میلیون نفر بگویند آری من میگویم نه!
از کوزه همان برو نتراود که در اوست.
یازده دسامبر 2014